شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 45670
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله شبیری زنجانی:

حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو بر قلب همگان سنگینی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در پیام تسلیتی در پی حادثه ساختمان پلاسکو گفت:حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که در آن گروهی از بهترین فرزندان این مرز و بوم جان خویش را از دست دادند بر قلب همگان سنگینی می‌کند.
حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو بر قلب همگان سنگینی می‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی به مناسبت حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو، پیامی صادر کرد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که در آن گروهی از بهترین فرزندان این مرز و بوم جان خویش را از دست دادند بر قلب همگان سنگینی می‌کند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اینجانب این مصیبت دردناک را به محضر  شریف امام عصر عجل الله تعالی فرجه و ملت صبور ایران به ویژه خانواده‌های داغدار و خانواده بزرگ فداکار و جان بر کف آتش نشان تسلیت گفته از درگاه احدیت برای جان باختگان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: مرگ مسیری است که هیچ کس را از پیمودن آن گریزی نیست و خوشا به آنان که با چنین رشادت و شجاعتی این مسیر را پیمودند و چنین سرانجام غبطه انگیزی را برای خود رقم زدند.

از پیامبر خاتم «صلی الله علیه و آله» روایت شده است: «مَن رَدَّ عَن قَومٍ مِنَ المُسلِمینَ عادِیةَ ماءٍ أو نارٍ وَجَبَت لَهُ الجَنَّةُ». (کافی ج2 ص 164، ج5 ص 55)

و بر طبق روایتی دیگر از آن حضرت این شخص پاداش شهید دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbg0ba.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما