چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 48640
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاری همایشی

مبلغین خواستار برخورد با تخلفات انتخاباتی شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای قرارگاه مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی امشب با برگزاری همایشی در قم خواستار برخورد با تخلفات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شدند.
مبلغین خواستار برخورد با تخلفات انتخاباتی شدند
به گزارش قم نیوز، گردهمایی قرارگاه مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی امشب در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد و اعضای این قرارگاه با صدور بیانیه‌ای خواستار پیگیری و برخورد با تخلفات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شدند.

مدیر اجرایی قرارگاه مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی در ابتدای این گردهمایی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری نزدیک به چهار هزار طلبه را برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی آموزش داده‌ایم، اظهار کرد: نزدیک به سه هزار نفر از این جمعیت توانستند در نقاط مختلف کشور حضور یابند و فعالیت‌های تبلیغی خود را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی اصغردوست با اشاره به اینکه طلاب قرارگاه مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای ترویج گفتمان انقلاب تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: برخی اعلام کرده‌اند که طلاب اغفال شده‌اند در حالی که هیچ فردی به طلاب تکلیف نکرده که سفر تبلیغی داشته باشند بلکه آنها برای انجام وظیفه خود به صورت داوطلبانه در میدان حضور یافتند.

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی با تاکید بر اینکه مشکلات جریان انقلاب باید به صورت ریشه‌ای مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره) تبلور پیدا کرد و با رهبری ایشان، حمایت نخبگان از جمله حوزویان و دانشگاهیان متعهد و حضور مردم در صحنه توانست به نتیجه برسد.

آیت‌الله عباس کعبی از صبر، مقاومت و پرداخت هزینه توسط مردم به عنوان دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید در مسیر نظام‌سازی و رسیدن به کشوری نمونه حرکت می‌کردیم تا بتوانیم انقلاب اسلامی را صادر کنیم به همین علت نهادهای اصلی انقلاب از جمله قوه مجریه، قوه قضاییه و شورای نگهبان در جایگاه خود مستقر شدند.

در پایان این مراسم یکی از اساتید برجسته حوزه به ایراد سخن پرداخت با بیان اینکه اکنون هم باید برای 16 میلیون رأی خود جشن بگیریم، گفت: بنده مخالف بودم که قالیباف به نفع رئیسی کنار رود چرا که برآوردها نشان می‌داد که رأی‌ها به این صورت جابه جا نمی‌شد اما وضعیت به شیوه‌ای بود که شکست در انتخابات را بر گردن تفرقه نمی‌انداختند در حالی که باید سلیقه‌های مختلف خود را نشان می‌دادند و یقینا نتیجه تغییر می‌کرد؛ بدون اتحاد هم نمی‌توانستیم خیلی از افراد را متقاعد کنیم که رأی نیاوردن به نبود ائتلاف ارتباطی نداشته است.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان اضافه کرد: باید ادبیات غرب‌گرایانه را در انتخابات حل می‌کردیم اما بیشتر به نقد دولت پرداختیم؛ باید بررسی کنیم که مردم با وجود مشکلات چرا به دولت رأی دادند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbg0ba.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما