يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 31620
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛

نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و به مدت یک هفته در قم برگزار می شود.
نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، علی اکبر الوندی طی سخنانی با بیان اینکه کاری که دشمن انجام می دهد کار تازه و جدیدی نیست و خداوند در قرآن می فرماید دشمن پیوسته با شما جنگ دارد تا شما را از دین تان برگرداند، اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش به مدت یک هفته، از چهارم الی دهم مرداد ماه سال جاری میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه هرشب از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد در بوستان شهید بنیادی واقع در بلوار امام موسی صدر برپا خواهد شد، ابراز کرد: ۱۵ غرفه با موضوعات حجاب وعفاف، دجالواره، شبکه های اجتماعی، سیره شهداء، عکس یادگاری، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، ایستگاه نقاشی، هسته ای، بازی و سرگرمی، برگزاری جنگ شادی، تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه، سرود، شعبده بازی، سخنرانی، مشاوره و برگزاری مسابقه و ا هدای جوایز آماده پذیرایی از مردم استان می باشد.

معاون فرهنگی- اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اعلام کرد: سبزپوشان گردان صابرین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) نیز در این نمایشگاه به اجرای عملیات راپل و تیراندازی با سیمیلاتور خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه اولین گام خودش را در بوستان سردار شهید بنیادی برداشت، بیان نمود: پس از این نمایشگاه در بوستان های جوان و میدان نبوت نیز برپا خواهد گردید.

الوندی ادامه داد: یکی از اقدامات مناسبی که در این نمایشگاه انجام می شود تعویض ماهواره با گیرنده دیجیتال به صورت رایگان است که امیدوارم تا این طرح با استقبال مردم صورت بگیرد.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه بشقاب های سمی سال گذشته است، افزود: این نمایشگاه در مقابله با جنگ نرم دشمن و با هدف آگاه سازی و بصیرت افزایی آحاد مردم برگزار شده است.

معاون فرهنگی- اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم در ادامه ضمن دعوت از مردم استان جهت شرکت در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، خبرداد، مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ هجوم خاموش، یکشنبه چهارم مرداد ماه، ساعت ۲۲ با سخنرانی رضا فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در بوستان شهید بنیادی برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و با همکاری قرارگاه فرهنگی سردار شهید محمد بنیادی، قرارگاه فرهنگی بصیرت، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، حوزه های مقاومت بسیج شهید حصیری و شهید محمد منتظری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbg0bf.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما