سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 22260

شرایط اعطای مجوز مدارس فوتبال در قم مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: شرایط اعطای مجوز سال ۹۳ مدارس فوتبال در قم مشخص شد و این مجوز در اختیار باشگاه‌های فوتبال قم قرار می‌گیرد که در رده سنی پایه فوتبال قم فعالیت کنند.
شرایط اعطای مجوز مدارس فوتبال در قم مشخص شد
به گزارش قم نیوز، پس از واکنش کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به تبلیغات شهری چند مدرسه فوتبال فصلی، کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم شرایط اعطای مجوز سال ۹۳ مدارس فوتبال در قم را مشخص کرد.

بر این اساس، اشخاص حقیقی، ارگان‌ها و سازمان‌ها اجازه راه اندازی مدرسه فوتبال رسمی و مورد تایید هیئت فوتبال استان قم را ندارند و این مجوز در اختیار باشگاه‌های فوتبال قم قرار می‌گیرد که در رده سنی پایه فوتبال قم نیز فعالیت کنند.

باشگاه‌های متقاضی باید مجوز و پروانه فعالیت، گواهی ثبت شرکت‌ها و اساسنامه باشگاه را به کمیته آموزش ارائه کنند و نسبت به معرفی مدیر مدرسه فوتبال خود که دارای مدرک مربیگری B آسیا باشد اقدام نمایند.

مدیر مدرسه فوتبال علاوه بر دارا بودن حداقل کارت مربیگری B فوتبال آسا، باید حداقل سه سال سابقه مربیگری در باشگاه‌های فوتبال و یا حداقل سه سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش یا دانشگاه‌ها را داشته باشد.

گواهی عدم سو پیشینه کیفری و اعتیاد از مراجع رسمی، متاهل بودن، ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت سربازی، شناسنامه و کارت ملی و تکمیل و امضاء فرم اطلاعاتی مدرسه فوتبال از دیگر شرایط مدیران مدارس فوتبال است.

هیئت فوتبال استان قم امسال بابت حق ضمانت فعالیت مدارس فوتبال، ودیعه بهادار ۳۰ میلیون ریالی را از مدارس فوتبال اخذ می‌کند و حق دریافت پروانه مدارس فوتبال قم در سال ۹۳ نیز ۴ میلیون ریال است که باید به حساب هیئت فوتبال استان قم واریز شود.

کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال استان قم چندی قبل اعلام کرده بود که این هیئت تاکنون مجوزی مبنی بر راه اندازی مدرسه فوتبال و تبلیغات شهری به هیچ یک از باشگاه‌ها نداده است و بدیهی است فعالیت هر باشگاه، ارگان و اشخاص حقیق و حقوقی در این زمینه و اقدام به تبلیغات شهری در این زمینه غیر قانونی و قابل پیگرد است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbg5b5.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما