شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 42240
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

هیچ دانش‌آموز قمی از تحصیل در مقطع ابتدایی بازنمانده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در مراسم جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با همت ورود پیدا کردند و امروز فرد بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در استان قم نداریم.
هیچ دانش‌آموز قمی از تحصیل در مقطع ابتدایی بازنمانده است
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در جشن ملی عاطفه‌ها که در مدرسه راهنمایی شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش استان قم افتخار همکاری با کمیته امداد در زمینه نواختن زنگ عاطفه‌ها را دارد، اظهار کرد:‌ این حرکت ارزشی بوده که متولی اصلی آن دانش‌آموزان هستند،‌ برگزاری جشن عاطفه‌ها از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: علت چنین اقدامی ایرانی‌هایی هستند که عاطفی هستند و در هیچ شرایطی نمی‌توانند روزی را سپری کنند که همسایه و دانش‌آموز دیگر مشکلات مالی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها دست در دست یکدیگر می‌دهیم و در حد توان کمک می‌کنیم، ادامه داد: این امر سبب می‌شود تا هیچ دانش‌آموزی در زمینه مسائل مادی دچار مشکل نباشد و این اتفاق در سال‌های گذشته روی داده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در مراسم جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با نگاه بلند و همت ورود پیدا کردند و امروز فرد بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در استان قم نداریم.

در پایان این مراسم مسؤولان و دانش‌آموزان کمک‌های خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbg5ba.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما