دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 40260
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله العظمی صافی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی

اقدامات آستان قدس رضوی مایه افتخار شیعیان است

قم نيوز : قم نیوز: اقدامات آستان قدس رضوی باعث افتخار همه شیعیان است و همه باید این مجموعه را در راستای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) همراهی کنند.
اقدامات آستان قدس رضوی مایه افتخار شیعیان است
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، در دیدار تولیت آستان قدس رضوی، در جوار مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، گفتند: اقدامات آستان قدس رضوی باعث افتخار همه شیعیان است و همه باید این مجموعه را در راستای ارائه خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) همراهی کنند.

این مرجع عظام تقلید ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آستان قدس رضوی، افزودند: امیدواریم این خدمات و توفیقات مورد رضایت حضرت رضا(ع) واقع شود و مردم بیش از پیش از آن ها بهره مند شوند.

معظم له همچنین از آستان قدس رضوی به عنوان مرکز اسلام و دین یاد و عنوان کردند: باید کارهایی انجام شود که این مرکزیت برای همگان جلوه گر باشد.

*ضرورت ارتقاء فرهنگ میزبانی از زائران حضرت رضا(ع)

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، نیز  در این دیدار به برنامه های جدید آستان قدس رضوی متناسب با منشور هفت گانه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که زیارت حضرت رضا(ع) را برای زائران دارای وضعیت متوسط به پایین از نظر اقتصادی تسهیل کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین بر ضرورت ارتقاء فرهنگ میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) تاکید کرد و افزود: در این راستا اقداماتی با محوریت آستان قدس رضوی و با توجه به تجمیع ظرفیت های همه نهادها صورت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که بین حرم مطهر و حریم حرم حضرت رضا(ع) ارتباط بیشتری برقرار کنیم، به گونه ای که فضای محیط، معماری، رفتار با زائر، کسب و کار و ... در حریم حرم هم متناسب با فضای ملکوتی بارگاه منور رضوی باشد.

برپایه این گزارش،، پیش از این نیز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور در محل استقرار آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با ایشان دیدار و گفتگو کرده بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbg5ba.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما