دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 25140

فعالیت بیش از 10 هزار مبلغ خواهر در سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور از فعالیت بیش از 10 هزار مبلغ خواهر در امور تبلیغی و ترویجی در سراسر کشور خبر داد.
فعالیت بیش از 10 هزار مبلغ خواهر در سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمود صانعی اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار مبلغ خواهر در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که از این تعداد بیش از هفت هزار نفر مبلغ با مدارس علمیه و با مدیریت آنها به امور تبلیغی می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای مبلغان بیان داشت: با توجه به توانمندی و مهارت مبلغان، خواهران مبلغ در سطوح مختلف سطح بندی شده و به مراکز و مجموعه‌های مختلف برای امر تبلیغ اعزام می‌شوند.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: در مناسبت های مختلف فرهنگی و سیاسی مبلغان در مدارس علمیه برنامه های مختلف ترویجی و تبلیغی را برگزار می‌کنند.

وی در پاسخ به این که چگونه می‌توان از مبلغ خواهر در محافل مختلف مذهبی دعوت کرد، افزود: متقاضیان مبلغ خواهر می‌توانند با مراجعه به مدارس علمیه درخواست مبلغ خود را اعلام کرده و مدیریت مدارس نیز با توجه به آن مناسبت و محفل مبلغ مورد نظر را با توجه به اشراف و آگاهی وی در آن مراسم، معرفی می کند.

حجت الاسلام صانعی تصریح کرد: مبلغان همچنین در ایام ماه رمضان در جلسات مختلف همچون محافل ترتیل خوانی قرآن کریم حضور داشته و معارف و آموزه های قرآن کریم را مطرح می‌کنند.

مدیر تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: حضور در جلسات جزء خوانی قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تجوید و احکام در مناطق مختلف کشور از برنامه های دیگر مبلغان است که در ایام ماه رمضان در تکایا، مساجد، حسینیه و جلسات خانگی در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود.

فعال بودن پاسخگویی به سوالات شرعی در مدارس علمیه

وی ابراز داشت: در طول سال قسمت پاسخگویی به مسائل شرعی در مدارس علمیه فعالیت می‌کنند که در ماه رمضان با توجه به افزایش سوالات متقاضیان، ظرفیت بیشتری برای پاسخگویی در مدارس علمیه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbg8b5.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما