جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 51150
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی نوعروسان کمیته امداد در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: برنامه ویژه آموزشی را برای نوعروسان مددجوی این کمیته داریم و این دوره سه روز به طول می‌انجامد.
برگزاری دوره آموزشی نوعروسان کمیته امداد در قم
برگزاری دوره آموزشی نوعروسان کمیته امداد در قم

به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز با اشاره به برنامه‌های کانون تابستانه کمیته امداد استان اظهار کرد: هزار و 300 نفر از مددجویان کمیته امداد قم در برنامه‌های معارفی کانون تابستانه این کمیته شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان، مادران و کودکان سه تا هفت سال در برنامه‌های تابستانی کمیته امداد استان قم حضور دارند. مددجویان در این برنامه‌ها قرآن و احکام دینی را می‌آموزند و در کنار آن ‌هم در برنامه‌های ورزشی و تفریحی شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: برنامه‌های مهارت آموزی هم برای مددجویان این کمیته در فصل تابستان داریم تا در این فصل بتوانند مهارتی بیاموزند و در آینده از این مهارت برای توانمندسازی و رشد اقتصادی خودشان استفاده کنند.

هرمز با اشاره به برنامه‌های آموزشی کمیته امداد استان قم اظهار کرد: برنامه ویژه آموزشی را برای نوعروسان مددجوی این کمیته داریم، این دوره سه روز به طول می‌انجامد و در آن احکام، شیوه همسرداری و مسائل اعتقادی را به نوعروسان می‌آموزیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در استان قم 38 هزار مددجو دارد که این مددجویان حدود 20 هزار خانوار را تشکیل می‌دهند و هر سال 10 درصد از تعداد مددجویان کمیته امداد قم کم می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbg8bs.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما