چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 50160
منبع : پایگاه اطلاع رسانی جامعة الزهرا

سومین مرحله دوره حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری سومین مرحله از دوره حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه خبر داد.
سومین مرحله دوره حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه برگزار می‌شود
سومین مرحله دوره حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حاجی زاده»، معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) وآشنایی بیشتر طلاب با معارف بلند كتاب شریف نهج‌البلاغه، سومین مرحله حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه به همت اداره قرآن و حدیث در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این طرح از فروردین سال ۹۶ و همزمان با ولادت باسعادت امام علی(علیه‌السلام) آغاز شد و مورد استقبال و تأیید طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده با بیان اینکه تا کنون حدود ۴۰۰ نفر از طلاب در این دوره شرکت کردند، یادآور شد: طلابی که موفق به شرکت در مراحل قبل نشده‌اند، می‌توانند تا پایان تیرماه، پاسخنامه تمام مراحل را تحویل دهند.

وی با بیان اینکه دوره نهج‌البلاغه‌خوانی در ۱۲ مرحله برگزار می‌شود، افزود: در مرحله اول این دوره، حکمت‌های یک تا ۱۴۷ نهج‌البلاغه در نظر گرفته شده بود، برای مرحله دوم نیز حکمت‌های ۱۴۸ تا ۳۱۷ نهج‌البلاغه ارائه شد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: سومین مرحله حدیث‌خوانی نهج‌البلاغه شامل حکمت‌های ۳۱۷ تا ۴۸۰ کتاب شریف نهج‌البلاغه است.

 

طلاب می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند. 

 
 


انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg8bs.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما