چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 29470
رئیس هیئت کونگ فوی قم:

هیئت کونگ فوی قم در جمع ۵ هیئت بر‌تر کشور ‌قرار گرفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم با بیان اینکه کونگ فوکاران قمی امسال موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شدند گفت: هیئت کونگ فوی قم در جمع ۵ هیئت بر‌تر کشور در سال ۹۳ قرار گرفت.
هیئت کونگ فوی قم در جمع ۵ هیئت بر‌تر کشور ‌قرار گرفت
به گزارش قم نیوز، محمد خان‌احمدی اظهار داشت: فدراسیون کونگ فو بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه هیئت‌های سراسر کشور، رنکینگ بر‌ترین هیئت‌های استانی را بر مبنای کسب امتیاز از سقف ۱۰۰۰ امتیاز اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم در جمع ۵ هیئت استانی بر‌تر کشور قرار گرفته ‌و این موفقیت با توجه به وسعت استان قم، تعداد شهرهای تابعه و وضعیت سخت افزاری، موفقیتی بزرگ برای رزمی کاران قم به حساب می‌آید.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم بیان کرد: فدراسیون کونگ فو بر اساس جدول ارزیابی خود، ۱۰ مورد را برای امتیاز دهی به هیئت‌های استانی در نظر گرفته که بر این اساس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم مو فق به کسب ۶۶۶ امتیاز و حضور در رده پنجم کشور شده است.

خان احمدی بیان کرد: راه اندازی و آغاز به کار خانه کونگ فو در منطقه پردیسان قم کمک شایانی به رشد و توسعه کونگ فوی قم کرده و این مکان در ۲ بخش مردان و بانوان به علاقمندان به هنرهای رزمی و کونگ فو خدمات ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی نیز امسال با حضور در قم و دیدار با مراجع تقلید گزارشی از توسعه رزم ملی ایرانی در جهان ارائه کرد و از نزدیک با وضعیت کونگ فو و هنرهای رزمی قم آشنا شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی قم تصریح کرد: کونگ فوی قم امسال سال خوبی را پشت سر گذاشت و کونگ فوکاران قمی در مسابقات کونگ فوی قهرمانی کشور در کرمانشاه خوش درخشیدند و موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شدند.

خان احمدی خاطرنشان کرد: تیم اعزامی کونگ فوی قم در این مسابقات ۳ مدال طلا توسط سجاد قربانی، علی قدری و قاسم مهدوی به دست آورد در حالی که مربیگری تیم کونگ فوی قم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور را رضا نشلجی بر عهده داشت و سرپرستی این تیم بر عهده علی قنبری بود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbgab5.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما