يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 47470
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 29 لیگ برتر صورت مي‌گيرد

صبای قم و تلاش براي بقا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در بیست و نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیداری فوق‌العاده حساس در مقابل تیم نفت تهران برگزار می‌کند تا از خطر سقوط رهایی یابد.
صبای قم و تلاش براي بقا
به گزارش قم نیوز، بعد از پایان دیدارهای هفته بیست و هشتم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های لیگ برتری با فاصله‌ای 9 روزه باید آماده بازی‌های هفته بیست و نهم شوند زیرا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در راه است.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال‌صنعتی خوزستان به عنوان چهار نماینده فوتبال ایران درگیر رقابت با حریفان خود در هفته پنجم از مرحله مقدماتی فصل 2017 لیگ قهرمانان باشگاه‌های قاره کهن هستند.

به همین دلیل دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ شانزدهم روز شنبه نهم اردیبهشت ماه به صورت همزمان از ساعت 18 در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در مهمترین بازی برای قمی‌های علاقمند به فوتبال، تیم صبای قم در میهمانی تیم فوتبال نفت تهران به میدان خواهد رفت.

این دیدار به میزبانی مجموعه ورزشی تختی تهران و شاگردان علی دایی در حالی برگزار می‌شود که نفتی‌ها در نیم‌فصل نخست و در بازی هفته چهاردهم در ورزشگاه یادگار امام قم با یک گل موفق به شکست صبای قم شده‌اند و هم اکنون نیز 11 امتیاز بیشتر از صبا دارند.

تیم صبای قم با کسب 25 امتیاز در مکان چهاردهم جدول 16 تیم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده‌اند ولی شاگردان علی دایی در تیم نفت تهران با 36 امتیاز رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار دارند و بازی آنها برای صبای قم بیش از نفت تهران حساسیت دارد زیرا صبا در پائین جدول موقعیت مطمئنی ندارد.

بازگشت بازیکنان محروم و مصدوم صبای قم به این دیدار بار دیگر مایه امیدواری کادر فنی و هواداران صبای قم خواهد بود زیرا صبا در دیدار هفته بیست و هشتم که در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان سپاهان اصفهان بود، در غیاب مهره‌های کلیدی خود نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و در نهایت با یک گل مغلوب شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbgaba.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما