چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 51420
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کبدی قم :

تیم کبدی قم به دیدار تیم ملی سری‌لانکا می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم کبدی استان قم در دیداری تدارکاتی در تهران به دیدار تیم ملی سری لانکا می‌رود.
تیم کبدی قم به دیدار تیم ملی سری‌لانکا می‌رود
تیم کبدی قم به دیدار تیم ملی سری‌لانکا می‌رود

به گزارش قم نیوز، مسلم رشیدی اظهار داشت: تیم کبدی جوانان قم که خود را برای حضور در مرحله نهایی مسابقات کبدی جوانان کشور آماده می‌کند در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی سری لانکا به میدان می‌رود.

وی افزود: این مسابقه دوستانه از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۴ مرداد در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود و تیم جوانان قم در شرایطی در این مسابقه به میدان می‌رود که پیش از این از مرحله مقدماتی مسابقات کبدی جوانان کشور صعود کرده و در آستانه حضور در مرحله نهایی قرار دارد.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: تیم ملی سری لانکا نیز برای برپایی اردویی به کشورمان سفر کرده است و بر اساس رایزنی‌هایی که با فدراسیون کبدی داشتیم مقرر شد تیم ملی این کشور برابر جوانان قمی قرار گیرد و این مسابقه یک تجربه بین المللی ارزشمند برای ما خواهد بود.

رشیدی بیان داشت: کبدی قم در سطح کشور در بخش سالنی رو به پیشرفت است اما در بخش کبدی ساحلی ما در جمع استان‌های برتر هستیم و قصد داریم با راه اندازی رشته سرکل کبدی در قم با توجه به بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم در این بخش نیز ملی پوش به تیم‌های ملی تحویل دهیم.

وی عنوان کرد: راه اندازی زمین کبدی ساحلی قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر یک اقدام جدی و مهم برای توسعه کبدی قم بود و خوشبختانه کبدی کاران قمی در بخش ساحلی دیگر مشکل زمین تمرین ندارند و سایر هیئت‌های ورزشی استان قم نیز در صورت نیاز می‌توانند از این زمین ساحلی استفاده کنند.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری اولین دوره لیگ کبدی ساحلی استان قم بودیم و قصد داریم در بخش سالنی نیز در ۵ پایگاه فعال خود کبدی را توسعه دهیم و مسیری که کبدی قم امروز به عنوان یک رشته مدال آور آسیایی طی می‌کند مسیری رو به صعود است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgabs.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما