چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 50430
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم مطرح شد

ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری مناسب جشن‌های دهه کرامت

قم نيوز : قم نیوز: مدیران استان قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین بر ضرورت برنامه ر یزی برای برگزاری مناسب جشن‌های دهه کرامت در قم تاکید کردند.
ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری مناسب جشن‌های دهه کرامت
ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری مناسب جشن‌های دهه کرامت
به گزارش قم نیوز، جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان ظهر امروز در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در ابتدای این جلسه با اشاره به تردد اتوبوس‌های خارجی در شهر قم اظهار کرد: سال گذشته مصوب شد که هیچ اتوبوس خارجی وارد شهر قم نشود، این مصوبه را باید با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرا کنیم و نباید دستگاه‌های مختلف اجرای این مصوبه را به یکدیگر محول کنند.

وی ادامه داد: در ایام نیمه شعبان مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسجد جمکران مستقر شدند و تمام دستگاه‌های استان در این ایام آماده باش بودند، پیشنهاد می‌کنم که جلسه ای با حضور استاندار قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در خصوص برنامه‌های دهه کرامت برگزار و انتظارات از دستگاه‌های مختلف برای این دهه در این جلسه بیان شود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد بهشتی پور مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه این جلسه گفت: افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در روز سوم مرداد در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و باید مدیران استانی در این برنامه شرکت کنند. سخنران این جلسه تولیت آستان قدس رضوی است و پایان جلسه همراه با خطبه جوانی و گلباران ضریح حضرت معصومه(س) خواهد بود.

وی ادامه داد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در قالب برنامه سفیران کرامت به استان‌های مختلف کشور و هشت کشور جهان می‌روند تا این برنامه را در نقاط مختلف ایران و جهان اجرا کنند.

رضا سیار فرماندار قم در بخش پایانی این جلسه با اشاره به مدیریت افراد در راه مانده در شهر اظهار کرد: مدیریت این افراد را به شهرداری واگذار کردیم و اگر کسی واقعا در راه مانده بود، از طرف شهرداری به آن‌ها کمک می‌شود. البته در شرایط کنونیبا پیشرفت فناوری هر کسی می‌تواند به راحتی از بستگان خود پول بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgabs.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما