يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46390
منبع : خبرگزاری فارس

تصویب 10 طرح در جلسه شورای شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه شورای اسلامی شهر قم 10 طرح ارائه شده از دو کمیسیون این شورا مورد تصویب قرار گرفت، یک طرح رد شد و یک طرح به منظور بررسی بیشتر مسکوت ماند.
تصویب 10 طرح در جلسه شورای شهر قم
به گزارش قم نیوز، در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر قم که شنبه شب برگزار شد، ولی الله بیاتی ابتدا فهرستی از لوایح واصل‌شده به شورای اسلامی شهر قم طی یک هفته منتهی به ۳۰ بهمن‌ماه را قرائت کرد.

پس از بحث و بررسی‌ها در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر قم، لوایحی شامل توافقنامه مورخ ۱۸ بهمن آقای عباس بشری قمی و شرکا، اخذ مجوز توافقنامه عباس ساده، اخذ مجوز توافقنامه آقای غلامحسین کریمی، صورت جلسه کمیسیون عالی معاملات و قرارداد شرکت مهندسین اسلوب با موضوع احداث بیمارستان و مجتمع تجاری اداری و اقامتی در بلوک NE۳۱ و احداث و نگهداری فضای سبز در بلوک NE۳۲ بلوار پیامبر اعظم(ص) و خرید باغات داخل محدوده و خارج از محدوده شهر و یا خرید اکسیژن به روش پرداخت هزینه‌های نگهداری فضای سبز که از سوی کمیسیون امور زیربنایی به صحن شورا ارائه شده بود مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین طرح الزام شهرداری به اخذ رضایت مالکین در زمان صدور پروانه املاک واقع در تقاطع‌های غیرهمسطح در طرح‌های آتی از کمیسیون امور زیربنایی بدون رای‌گیری با نظر رئیس کمیسیون امور زیربنایی از دستور کار خارج شد.

در مورد طر‌ح‌های ارائه‌شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم نیز اخذ مجوز محاسبات تراکم بر اساس عرصه اولیه برای صدور گواهی عدم خلاف زمین با مالکیت محمد صفریان، نامه فرمانداری مبنی بر اصرار بر اجرای مصوبه پنج بهمن‌ماه در مورد مساعدت به اداره‌کل آموزش و پرورش برای برپایی اردوی راهیان نور، اخذ مجوز مساعدت به ستاد مبارزه با مواد مخدر تا سقف یک میلیارد ریال و اخذ مجوز عدم پرداخت دو درصد عوارض تمدید پروانه به مدت سه سال، مربوط به پلاک با مالکیت محمد دهقان و محمدحسین راوش با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تصویب رسید.

اما طرح درخواست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مبنی بر صدور پروانه ساختمانی احداث بنا به منظور بررسی بیشتر مسکوت ماند.

همچنین در جریان بحث‌های اعضای شورای شهر قم طرح دیگری با موضوع توقف عملیات اجرایی سردر ورودی صحن حضرت فاطمه(س) و مساعدت به مبلغ ۳۱۴ میلیون تومان به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با قید دو فوریت ارائه شد و به تصویب رسید.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcbgfba.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما