يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 41340
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقدير از عملكرد شهرداري قم در حوزه ترويج فرهنگ نماز

قم نيوز : قم نیوز: رئيس ستاد اقامه نماز استان قم توسعه تبليغات محيطي مرتبط با نماز را يكي از دستاوردهاي شهرداري قم دانست و گفت: اين اقدامات در حوزه ترويج نماز مؤثر بوده به همين علت در مجموع از عملكرد شهرداري قم رضايت داريم.
تقدير از عملكرد شهرداري قم در حوزه ترويج فرهنگ نماز
به گزارش قم نيوز، محمد خامه‌يار در حاشيه بازديد از غرفه شهرداري در نمايشگاه هفته دولت استان قم با بيان اينكه بر اساس فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي بايد از ظرفيت دستگاه‌هاي مختلف اجرايي در راستاي ترويج فرهنگ نماز استفاده شود، اظهار كرد: اكنون تعداد محدودي از دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به امر نماز اهتمام دارند كه يكي از آنها شهرداري قم است.

وي با تاكيد بر اينكه شهرداري قم نگاه متفاوتي نسبت به ترويج فرهنگ نماز دارد، اظهار كرد: اين مجموعه اكنون رسالت برخي ديگر از دستگاه‌هاي اجرايي استان را هم بر عهده گرفته است.

رئيس ستاد اقامه نماز استان قم از امضا تفاهم‌نامه‌هاي مختلف با شهرداري قم ياد كرد و گفت: بر اساس اين تفاهم‌نامه‌ها در صورت تكميل شدن فيبر نوري همزمان با اوقات شرعي صبح، ظهر و مغرب بانگ اذان در ۲۰۰ نقطه از شهر به گوش مي رسد.

وي خاطرنشان كرد: شهرداري قم در آستانه سال جديد در پارك‌ها، تفرج‌گاه‌ها و پاركينگ‌ها به توسعه نمازخانه‌ها و بازسازي آنها اقدام كرده و اكنون اين موضوع در كمپينگ‌هاي غدير و علوي درحال پيگيري است.

خامه‌يار توسعه تبليغات محيطي مرتبط با نماز را يكي از دستاوردهاي شهرداري قم دانست و تصريح كرد: اين اقدامات در حوزه ترويج نماز مؤثر بوده به همين علت در مجموع از عملكرد شهرداري قم رضايت داريم.

وي از مشاركت سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم در برنامه‌هاي اجرايي ستاد اقامه نماز استان قم تقدير كرد و ادامه داد: بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر قم و مساعدت شهردار به زودي ميدان و المان نماز در قم ايجاد مي‌شود.

خامه‌يار با تاكيد بر اينكه شهرداري قم برنامه مشخصي براي مساجد شهري دارد، عنوان كرد: مساجدي كه در مسير زائران است به صورت ويژه مورد توجه قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgfba.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما