جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 30360
رئیس هیئت جودوی قم:

جودوی قم برای حضور در لیگ‌های کشور فاقد حامی مالی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت جودوی قم با بیان اینکه رویکرد جودوی قم، سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه است، گفت: جودوی قم برای حضور در لیگ‌های کشور فاقد حامی مالی است.
جودوی قم برای حضور در لیگ‌های کشور فاقد حامی مالی است
به گزارش قم نیوز، سعید علیزاده اظهار داشت: رشته جودو در قم از جمله رشته‌های رزمی است که به دلیل کمبود امکانات لازم و فقدان پشتیبانی مالی نتوانسته است در سطح کشور به جایگاه شایسته خود برسد و در این زمینه دلایل زیادی وجود دارد.

وی افزود: به دلیل عدم وجود زمینه پخش تلویزیونی و پوشش رسانه‌ای کافی، اسپانسر‌ها علاقه‌ای به حضور و کار در جودو ندارند و به دهمین دلیل نمی‌توانیم برنامه‌ای برای حضور در لیگ‌های سطح بالای کشور در رده سنی بزرگسالان برنامه ریزی کنیم.

رئیس هیئت جودوی قم گفت: جودوی قم برای حضور در لیگ‌های کشور فاقد حامی مالی است در حالی که برای حضور در لیگ جودوی کشور و مقابله با تیم‌های قدرتمند ایران باید حداقل بودجه‌ای ۵۰ میلیون تومانی در اختیار داشته باشیم.

علیزاده بیان کرد: رویکرد جودوی قم، سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است و بر اساس همین نگرش، در یک سال گذشته برنامه‌ای جدی برای تشکیل تیم‌های جودوی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های قمی در ۲ سال اخیر در لیگ جوانان کشور شرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در رده‌های سنی پایه، جودوکاران بسیار با استعدادی داریم و گاهی توانایی جودوکاران نونهال و نوجوان ما سبب حیرت فدراسیون و استان‌های دیگر می‌شود اما به دلیل مشکلات زیر ساختی، برخی از جودوکاران ما با رسیدن به رده سنی جوانان از جودو فاصله می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbgfbf.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما