سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب : 51330
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

واگذاری 10 هزار تن میلگرد به پیمانکاران پروژه‌های بزرگ عمرانی

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از واگذاری 10 هزار تن میلگرد به پیمانکاران پروژه‌های بزرگ عمرانی خبر داد.
واگذاری 10 هزار تن میلگرد به پیمانکاران پروژه‌های بزرگ عمرانی
واگذاری 10 هزار تن میلگرد به پیمانکاران پروژه‌های بزرگ عمرانی

به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن دوشنبه شب در دویست‌ و سی‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و برخی منتخبان دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه خرید واگن‌های مترو قم براساس برنامه‌ریزی با فاینانس کشور روسیه انجام خواهد شد اظهار کرد: ارتباط بانکی انجام این فاینانس با بانک‌های شهر و یا سپه خواهد بود که بانک سپه با طرف روسیه توافقاتی را انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه برای برقراری این خط اعتباری نیازمند افتتاح حساب در بانک سپه هستیم افزود: به همین خاطر سازمان قطار شهری نیازمند مجوز شورا برای افتتاح حساب در بانک است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم با اشاره به لایحه شهرداری برای خرید و واگذاری میلگرد به پیمانکاران چند پروژه بزرگ عمرانی اظهار کرد: در این لایحه تلاش داریم حدود 10 هزار تن میلگرد تهیه شده و با توجه به وضعیت مالی پروژه‌ها و اهمیت سرعت بخشیدن به آنها به پیمانکاران کمک شده و به آنها واگذار شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت میلگرد گفت: در پروژه‌های بزرگ شهری میلگرد و سیمان هزینه اصلی پیمانکار است و اگر بتوانیم در این فاز به پیمانکار کمک کنیم خیلی شرایط تغییر کرده و سرعت پروژه افزایش می‌یابد.

قاری قرآن اظهار کرد: اگر میلگرد با وجود افزایش شدید قیمتی خریداری و تحویل شود فرصت زمانی زیادی خریداری شده و سرعت اتمام پروژه‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbgfbs.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما