قم نيوز : قم نیوز: مسوول روابط عمومی حوزه هنری استان قم گفت: فیلم ˈشب نیمه های ماهˈ از این استان نامزد بهترین فیلم داستانی جشنواره فیلم بسیج کشور شد.
شب نیمه های ماهˈ از قم نامزد بهترین فیلم داستانی جشنواره فیلم بسیج
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی بهمنیˈ روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این فیلم در میان دو هزار و ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم بسیج توانست خود را به عنوان نامزد بهترین فیلم داستانی بسیج معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم به کارگردانی مراد نظری و تهیه کنندگی حوزه هنری استان قم نامزد دریافت بهترین فیلم داستانی سومین جشنواره فیلم بسیج شده است.

وی ادامه داد: این فیلم ۱۴ دقیقه ای، داستان پسر جوانی است که برای انجام مراسم اعتکاف به دنبال مسجد می گردد اما بخاطر بیماری پدر که نگهبان ساختمانی نیمه تمام است مجبور می ‎شود از مراسم اعتکاف چشم پوشی کند و این در حالی است که وقتی به محل کار پدر می رسد، متوجه می شود وی در مسجدی نیمه کاره مشغول کار است.

بهمنی بیان داشت: فیلم شب نیمه های ماه پیش از این، عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره نماز و نیاش و بهترین فیلم جشنواره اعتکاف را به خود اختصاص داده بود.

وی یادآور شد: سومین جشنواره فیلم بسیج در پنج بخش مستند، پویانمایی، نماهنگ، داستانی و فیلمنامه نویسی برگزار می شود.

مراسم اختتامیه این جشنواره، روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه، همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbggb5.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما