سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 32070
شهردار قم:

پروژه احداث بلوار مرجعیت قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد‌

قم نيوز : قم نگار: شهردار قم از اتمام پروژه غیرهمسطح ۱۵ خرداد تا پایان سال جاری خبرداد و گفت: پروژه بزرگ مرجعیت نیز با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است و فاز اول و دوم آن امسال به بهره برداری می‌رسد.
پروژه احداث بلوار مرجعیت قم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد‌
به گزارش قم نگار، مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه حضور استاندار در روند اجرای پروژه‌‌های عمرانی سبب دلگرمی است، اظهار داشت: این همراهی‌ها به معنای وجود عزم راسخی برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های نیمه تمام در شهر قم است.

شهردار قم تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تقاطع ۱۵ خرداد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه مرجعیت نیز برای اینکه پردیسان از این حالت بن بستی که به آن دچار شود، نجات پیدا کند، پروژه بسیار مهمی است، گفت: پروژه بزرگ مرجعیت نیز با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است و فاز اول و دوم آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

شهردار قم با اشاره به مشکلات مالی پروژه متروی قم، افزود: پروژه متروی قم نیز با اعتباری که از طریق فروش اوراق تزریق شده و با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد در حال انجام است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه مترو قم پروژه عظیمی است، ادامه داد: پروژه مترو قم از برنامه‌هایی که باید فازبندی شود و در زمان‌های مختلف به بهره برداری برسد.

با تاکید بر عزم راسخ و وحدت شکل گرفته برای اتمام پروژه‌های شهری قم، تصریح کرد: حضور مسئولان به این معنا است که با دلگرمی کار خود را با تمام مشکلات انجام بدهیم که ادامه این روند نویدی است برای کسانی که در این پروژه‌ها فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbggbf.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما