?>?> خبرنگاران ورزشي قم قهرمان جام رسانه‌ها شدند | قم نیوز
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 50070
منبع : خبرگزاری فارس

خبرنگاران ورزشي قم قهرمان جام رسانه‌ها شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم با شکست دانشکده صدا و سیما موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های جام رمضان فوتسال رسانه‌های استان قم شد.
خبرنگاران ورزشي قم قهرمان جام رسانه‌ها شدند
به گزارش قم نیوز، تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی رقابت‌های سال 1396 جام رمضان فوتسال رسانه‌های استان قم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این دوره را برگزار کردند و در نهایت این ضربات پنالتی بود که تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص و جام قهرمانی را به خبرنگاران ورزشی قم تقدیم کرد.

این در حالی است که صدا و سیمای مرکز قم با کیفیتی مطلوب این دوره از مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها را میزبانی کرد و پرونده بازی‌های جذاب و تماشایی این دوره با پایان رقابت هشت تیم و قهرمانی تیم فوتسال منتخب خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌های قم بسته شد.

تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم ابتدا در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای رقابت خود را برگزار کردند و هر تیم سه مسابقه انجام داد تا اینکه دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه یافتند و در دو مسابقه حساس برای تعیین فینالیست‌ها با یکدیگر رقابت کردند.

 

* پیروزی خبرنگاران برابر واحد مرکزی خبر در نیمه نهایی

در نیمه نهایی رقابت‌های این دوره فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم، تیم خبرنگاران ورزشی قم با حساب سه بر یک از سد تیم واحد مرکزی خبر عبور کرده بود و در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم دانشکده صدا و سیما بعد از تساوی یک بر یک در وقت‌های عادی، در پنالتی‌ها موفق به شکست تیم تاسیسات صدا و سیما شده بود تا بدین‌شکل تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما به فینال برسند.

با توجه به نتایج مرحله نیمه نهایی، تیم‌های هم‌گروه مرحله مقدماتی یعنی خبرنگاران ورزشی قم با دانشکده صدا و سیما مسابقه فینال جام رمضان سال 1396 فوتسال رسانه‌های استان قم در زمین چمن مصنوعی صدا و سیما برگزار کردند و در نهایت خبرنگاران ورزشی قم جشن قهرمانی گرفتند تا با انگیزه بیشتر خود را برای حضور در میادین مهمتر، نظیر رقابت با رسانه‌های کشور آماده کنند.

 

* غافلگیری ورزشی‌ها در نیمه نخست مسابقه فینال

در جریان مسابقه نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم بین تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم و دانشکده صدا و سیما، ابتدا این فوتسالیست‌های تیم دانشکده بودند که تیم خبرنگاران را غافلگیر کرده و با سه گلی که در نیمه نخست به ثمر رساندند در آستانه قهرمانی قرار گرفتند.

اما این پایان کار نبود و خبرنگاران ورزشی قم که از ابتدای این رقابت‌ها در تمام بازی‌‌ها موفق به شکست حریفان خود شده بودند و با اقتدار به دیدار فینال راه پیدا کرده بودند، در لحظات پایانی نیمه نخست با گلزنی محمد چهرقانی امیدهای خود را برای بازگشت به جریان بازی حفظ کردند.

نیمه نخست با برتری سه بر یک تیم فوتسال دانشکده صدا و سیما به پایان رسید، اما در شروع نیمه دوم حرکت محمد چهرقانی در ادامه با پاس گل ایمان سهرابی برای محمدجعفر عابدی کاپیتان با تجربه تیم خبرنگاران ورزشی قم همراه بود تا عابدی از سال‌ها تجربه خود برای زدن گل دوم تیم خبرنگاران استفاده کند و اختلاف را به حداقل برساند.

 

* بازگشت حیرت‌انگیز خبرنگاران ورزشی قم در نیمه دوم

تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم که نبض بازی را در دست گرفته بود، وقتی با عقب‌نشینی فوتسالیست‌های تیم دانشکده صدا و سیما برای حفظ برتری خود مواجه شد، گل سوم را نیز با پاس محمد چهرقانی توسط ایمان سهرابی به ثمر رساند تا بازی به تساوی سه بر سه کشیده شود.

باز هم این پایان کار نبود و فوتسالیست‌های خبرنگار ورزشی قم بار دیگر توسط ایمان سهرابی به گل رسیدند تا بازی سه بر صفر باخته را به پیروزی چهار بر سه تبدیل کنند ولی در لحظات پایانی تیم دانشکده صدا و سیما توانست گل تساوی چهار بر چهار را به ثمر برساند و بدین‌ترتیب بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

* قهرمانی خبرنگاران با درخشش در ضربات پنالتی

در ضربات حساس و نفس‌گیر پنالتی جواد طالبی سنگربان با تجربه تیم خبرنگاران ورزشی قم درخشش قابل توجهی داشت و پنالتی اول تیم دانشکده صدا و سیما را مهار کرد، سپس محمدجعفر عابدی پنالتی اول تیم خبرنگاران را به گل تبدیل کرد و پنالتی دوم تیم دانشکده توسط طالبی مهار شد.

در نهایت با توپی که جواد طالبی وارد دروازه تیم دانشکده صدا و سیما کرد، این دیدار در ضربات پنالتی دو بر صفر به نفع خبرنگاران ورزشی قم تمام شده و این تیم در مجموع با نتیجه 6 بر 4 بر دانشکده صدا و سیما غلبه کرد و قهرمانی این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

 

*استفاده از ویدئو چک

در ضربه پنالتی که طالبی به ثمر رساند توپ به تیر داخلی دروازه دانشکده دوخته شد ولی داور گل را نپذیرفت ولی در پی اعتراض تیم خبرنگاران ورزشی، صحنه پنالتی دوم بازبینی شد و در نهایت داور پنالتی را گل و تیم خبرنگاران ورزشی را پیروز میدان اعلام کرد.

 

* مقام سوم واحد مرکزی خبر در جام رسانه‌ها

در گروه نخست مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، تیم‌های فوتسال منتخب خبرنگاران ورزشی خبرگزاری‌های قم، معاونت سیمای قم، دانشکده صدا و سیما و حراست مرکز قم به میدان رفتند و تیم‌های خبرنگاران ورزشی و دانشکده صدا و سیما از این گروه به دیدار پایانی رسیدند.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم نیز چهار تیم معاونت فنی صدا و سیما، فرزندان کارکنان سازمانی، تاسیسات و واحد مرکزی خبر رقابت کردند و سرانجام تیم‌های واحد مرکزی خبر و تاسیسات صدا و سیما راهی مرحله نهایی بازی‌های امسال جام رمضان رسانه‌های قم شدند اما دیدار رده‌بندی بین آنها به انجام رسید و در نهایت این تیم واحد مرکزی خبر بود که با شکست حریف خود به مقام سوم دست یافت.

 

* بازیکن سابق پرسپولیس کاپیتان تیم خبرنگاران ورزشی قم

در ترکیب تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم، امسال محمدجعفر عابدی بازیکن سابق تیم‌های فوتبال میلادی قم و پرسپولیس که سابقه گلزنی در لیگ آزادگان باشگاه‌های کشور را دارد و با عضویت در تیم خبرنگاران ورزشی کشور (قلم ورزش) بیش از دو دهه از تجربه خبرنگاری ورزشی در استان قم و کشور برخوردار است، در نقش کاپیتان درخشش ویژه‌ای برای موفقیت این تیم داشت.

همچنین سیدجواد اشرفی مدیر خبرگزاری فارس، یاسر بیدگلی خبرنگار فارس،  حامد اسماعیلی خبرنگار ورزشی قم اسپورت و خبرگزاری مهر، محمد چهرقانی خبرنگار سایت ورزش سه، جواد طالبی خبرنگار خانه فوتسال و محمدرضا جایروند دیگر خبرنگار با سابقه از خبرگزاری رسا حضور داشتند، ضمن اینکه مسعود کیهان خبرنگار روزنامه 19 دی به عنوان مربی و رضا جعفری خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس قم به عنوان سرپرست در این تیم حضور داشتند.

 

* سهرابی بهترین گلزن جام رمضان فوتسال رسانه‌های قم

یکی از بازیکنان شاخص تیم فوتسال منتخب خبرنگاران ورزشی قم در این دوره از مسابقات فوتسال رسانه‌های استان قم ایمان سهرابی خبرنگار روزنامه 19 دی قم بود که با گلزنی خود نقش اثرگذاری در قهرمانی تیمش داشت و سرانجام با هفت گل زده عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد.

بدین‌ترتیب تیم‌های فوتسال منتخب خبرنگاران ورزشی قم، دانشکده صدا و سیما، واحد مرکزی خبر و تاسیسات صدا و سیمای مرکز قم در رتبه‌های اول تا چهارم مسابقات جام رمضان فوتسال رسانه‌ها به میزبانی صدا و سیما قرار گرفتند و پرونده این رقابت‌ها در آخرین روز منتهی به عید سعید فطر بسته شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbggbs.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما