پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 29560
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد جمکران:

نمایشگاه خانواده مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه خانواده مهدوی ویژه زائران نوروزی در این مکان مقدس خبرداد.
نمایشگاه خانواده مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد حسین هاشمیان از برپایی نمایشگاه خانواده مهدوی ویژه زائران نوروزی در مسجد مقدس جمکران خبرداد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از یک میلیون و ششصد هزار زائر در ایام تعطیلات نوروزی به مسجد مقدس جمکران آمدند، امسال نیز پیش بینی می‌شود در ایام نوروز بیش از دو میلیون زائر به مسجد مقدس جمکران مشرف شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه بیش از ۸۵ درصد کسانی که به مسجد مقدس جمکران می‌آیند خانواده هستند، عنوان کرد: از همین رو برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران با محوریت خانواده‌ها تدوین و برنامه ریزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه خانواده مهدوی ویژه زائران مسجد مقدس جمکران غرفه‌هایی برای رده‌های مختلف سنی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ترویج معارف اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آشنایی با دوران قبل و بعد از ظهور حضرت ولی عصر (عج) از برنامه‌های اصلی این نمایشگاه است.

‌هاشمیان برگزاری نمایشگاه ربیع الانام و خیمه‌های آسمانی را از دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در تعطیلات نوروز برشمرد و افزود: ارائه خدمات فرهنگی به ناشنوایان و تکریم زائران غیر ایران به زبان‌های مختلف از قبیل عربی، اردو و انگلیسی همچنین تبلیغ چهره به چهره از مهمترین برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز است.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه کوچه‌های انتظار یکی دیگر از برنامه‌های معاونت فرهنگی در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران است، خاطرنشان کرد: در برنامه کوچه‌های انتظار زائران دلنوشته‌های خود را به امام زمان (عج) به معاونت فرهنگی مسجد ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما