يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : 28570
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) قم:

بسیجیان نقش خود را در جنگ نرم پر رنگ‌تر کنند

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) استان قم گفت: فعالیت در عرصه جنگ نرم به زمان خاصی محدود نمی‌شود و بسیجیان باید نقش خود را در این عرصه پر رنگ‌تر کنند.
بسیجیان نقش خود را در جنگ نرم پر رنگ‌تر کنند
به گزارش قم نیوز، محمدعلی مختاران در گفت‌و‌گو با فارس در قم، با اشاره به اینکه امروزه دشمن از راهکارهای مختلفی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند، اظهار کرد: بسیجیان با توجه به رسالتی که در مقابله با دشمن دارند باید به ابزارهای خاصی مجهز شوند.
 
وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از بسیجیان در عرصه‌های مختلف جنگ نرم ورود پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: حضور بسیجیان در این عرصه نیازمند توانمندی‌های خاصی بوده است که این افراد توانسته‌اند خود را نسبت به این توانایی‌ها مجهز کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با تاکید بر اینکه دشمن هیچ‌گاه از اهداف خود کوتاه نیامده است و از تلاش‌های خود دست نخواهد کشید، گفت: فعالیت در عرصه جنگ نرم به زمان خاصی محدود نمی‌شود و بسیجیان باید نقش خود را در این عرصه پر رنگ‌تر کنند.
 
وی بر تقویت وبلاگ‌ها و سایت‌های حلقه‌های تربیتی در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: فضای مجازی بستری است که به شیوه درست یا غلط مورد استفاده قرار داده می‌شود و شیوه استفاده آن به معیارهای خاصی بر می‌گردد.
 
مختاران متذکر شد: سر گروهان حلقه‌های تربیتی باید نسبت به فضای مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشند و فعالیت مثبت اعضا حلقه‌های معرفتی در این فضا را دنبال کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما