دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 10830
مسئول آموزش هیئت فوتبال قم:

دوره مربیگری فوتسال آسیا در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول جدید کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره مربیگری فوتسال آسیا در قم خبر داد.
دوره مربیگری فوتسال آسیا در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا کردی گفت: کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم در یکی از مهمترین برنامه‌های خود در دوره مدیریت جدید هیئت فوتبال قم سعی دارد با برگزاری مستمر کلاس‌های دانش‌افزایی و توجیهی برای مربیان بومی توان فنی ایشان را بالاتر ببرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهر مقدس قم اضافه کرد: اقدامات خوبی برای افزایش توانایی و تقویت دانش مربیان ورزش قم در رشته فوتبال آغاز شده و حرکت‌های خوبی که برای رشد فوتبال قم شروع شده با تلاش مربیان سازنده بوده و تداوم بیشتری خواهد داشت.

مسئول جدید کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: افزایش توانایی و توانمندی فوتبال و فوتسال قم برای قرار گرفتن در جمع برترین‌های کشور جز با داشتن مربیانی با دانش، با اخلاق فرهنگ اسلامی و پهلوانی، آگاه به مسائل روز ورزش و خستگی ناپذیر میسر نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فوتسال در استان قم به دلیل حضور نسل جوان و مستعد، در حال پیشرفت بیشتر بوده و در صورت افزایش امکانات و همچنین فراهم شدن شرایط مناسب، این ورزش در قم آینده مطلوب و بسیار خوبی خواهد داشت و همانگونه که در گذشته یکی از قطب‌های فوتسال کشور بوده‌ایم می‌توانیم به روند رو به رشد خود در این رشته ورزشی با برخورداری از دانش روز فوتسال ادامه دهیم.

کردی تاکید کرد: به طور قطع حضور بازیکنان شاخص و با تکنیک در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان فوتسال کشورمان نشان دهنده ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالای فوتسال استان قم است و ثابت می‌کند جوانان قمی توانایی‌ها و استعدادهای زیادی دارند.

وی یادآور شد: در کنار این موضوع مهم، برنامه‌ریزی خوبی برای تربیت مربیان جوان و افزایش آگاهی‌ و معلومات ورزشی آنها در استان قم انجام شده که یکی از این موارد برگزاری کلاس مربیگری در سطح یک فوتسال آسیا برای مربیان قمی است.

مسئول جدید کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: در همین راستا یک دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال آسیا از امروز دوشنبه چهارم دی ماه به میزبانی این هیئت در سالن ورزشی شرکت مخابرات در منطقه ۱۵ خرداد شهر قم برگزار خواهد شد و به مدت شش روز ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به حضور یکی از مدرسان برجسته فوتسال کشور در این دوره ابراز داشت: مدرس این دوره یکی از اساتید مطرح فوتسال کشور یعنی علیرضا رعدی است و حضور این مدرس تجربیات و دانش زیادی را به مربیان فوتسال قم تزریق خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbgwb8.rhbgfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما