جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46840
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم مطرح کرد

اسکان 1100 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه ناحیه 2 اوقاف شهرستان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: طی سه روز نخست اجرای طرح آرامش بهاری 96، هزار و 100 نفر از مسافران نوروزی از خدمات اسکان موقت در جوار بقاع متبرکه ناحیه دو شهرستان قم بهره‌مند شده‌اند.
اسکان 1100 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه ناحیه 2 اوقاف شهرستان قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به تجهیز زائرسراها و محل‌های اسکان موقت زائران در جوار بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف شهرستان قم ویژه ایام عید اظهار کرد: بر این اساس 4 بقعه متبرکه برای اسکان مسافران تدارک دیده شده است.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان جعفر شهید(ع)، شاه جمال‌الدین(ع)، عبدالله(ع) قلعه چم و جعفر(ع) روستای زورایون، طی نوروز امسال و در قالب طرح آرامش بهاری، میزبان زائران و مسافرانی هستند که برای مدت کوتاه قصد اقامت در قم را دارند.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم بیان کرد: طی سه روز نخست اجرای طرح آرامش بهاری یعنی از 28 اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه امسال، هزار و 100 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به این چهار بقعه، از خدمات اسکان بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: خیمه‌های معرفت نیز در جوار این چهار حرم مطهر برپا شده و گردشگرانی که در این امکان اسکان می‌یابند، به خدمات فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی مجاور هم دسترسی دارند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbgwba.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما