دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 31800
سخنگوی شورای شهر قم:

پرداخت دیه محکومیت پرسنل شهرداری امری قانونی است

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان اینکه این امر در اختیار شورا وجود دارد که پرداخت دیه محکومیت کارکنان شهرداری را مصوب کند گفت: چنانچه فرمانداری هم چنین مصوباتی را مغایر با قانون تشخیص ندهد، پرداخت دیه از سوی شهرداری صورت می‌گیرد.
پرداخت دیه محکومیت پرسنل شهرداری امری قانونی است
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان امروز با اشاره به برخی مصوبات شورای اسلامی شهر قم درباره پرداخت دیه در حق کسانی که علیه مدیران و پرسنل شهرداری شکایت کرده‌اند اظهار کرد: محکومیت‌های پرسنل و مدیران شهرداری دارای دو جنبه است، نخست ناشی از عملکرد شخصی و دیگری ناشی از سمت و پستی که در آن قرار دارند که جنبه حقوقی خواهد داشت.

وی افزود: در همه موارد نظر اعضای شورا در تایید پرداخت دیه اهمیت دارد به عبارتی نظرات آنهاست که تعیین‌کننده پرداخت دیه خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه به عنوان مثال می‌توان به درگیری میان مأموران سد معبر شهرداری با برخی افراد اشاره کرد گفت: در اینگونه موارد شهرداری برای حمایت از پرسنل خود، لایحه‌ای را تقدیم شورا می‌کند و ملاک عمل، نظر اکثریت اعضای شوراست.

وی ادامه داد: در بعضی موارد به طور کامل، افراد مقابل پرسنل شهرداری مقصر هستند ولی به گونه‌ای صحنه‌سازی می‌شود که کارکنان مدیریت شهری محکوم می‌شوند و به همین دلیل در فرآیندی قانونی، شهرداری اقدام به ارائه چنین لوایحی می‌کند.

ذاکریان با بیان اینکه این امر در اختیار شورا وجود دارد که پرداخت دیه محکومیت کارکنان شهرداری را مصوب کند گفت: چنانچه فرمانداری هم چنین مصوباتی را مغایر با قانون تشخیص ندهد، پرداخت دیه از سوی شهرداری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbgwbf.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما