دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : 27760
مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

مسئولان در عمل با مفسدان اقتصادی مقابله کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه اقتصاد اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید در عمل به مقابله با مفسدان اقتصادی بپردازند وگرنه به تعبیر مقام معظم رهبری از سمینارها و همایش‌ها نمی‌توان انتظار معجزه داشت.
مسئولان در عمل با مفسدان اقتصادی مقابله کنند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی با اشاره به گلایه‌های صریح رهبر انقلاب از وضع نامناسب برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: همان طور که ایشان به صراحت بیان داشتند از برگزاری صرف همایش‌ها و سمینارها نباید انتظار معجزه داشت، بلکه باید در عمل دغدغه‌های ایشان را پاسخ گفت.
 
وی با بیان اینکه اساس نظام اقتصادی ما از اقتصاد سرمایه‌داری گرفته شده است، افزود: از آن جا که بنیان و ریشه اقتصاد ما، اقتصاد سرمایه‌داری است، راه حل اساسی همانی است که در سال‌های اخیر، مقام معظم رهبری از نخبگان حوزوی و دانشگاهی مطالبه کرده‌اند و آن هم تلاش برای طراحی نظام اقتصاد اسلامی است.
 
این محقق و پژوهشگر اقتصادی بیان کرد: البته در مقطع کوتاه مدت، نباید از نظارت و برخورد شدید با مفسدان اقتصادی و حامیان و بسترسازان آنها غافل شد، اما در بلند مدت باید آن خواسته را محقق ساخت.
 
وی تاکید کرد: واقعیت آن است که ما در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی و دفاعی توانسته‌ایم بر اساس مبانی انقلاب اسلامی کار کنیم، اما متاسفانه در عرصه اقتصادی آن انتظاری که می‌رفت محقق نشده است و در عمل هیچ یک از بنیان‌های اقتصادی ما که از نظام سرمایه‌داری اخذ شده، تغییری نکرده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbgzb5.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما