جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : 36760
آیت‌الله سعیدی:

پای هر آمریکایی به ایران باز شود مردم به‌شدت با آن برخورد می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: تا مادامی که آمریکایی‌ها عهدشکن هستند و توطئه می‌کنند پای هر آمریکایی به ایران باز شود مردم به‌شدت با آن برخورد خواهند کرد.
پای هر آمریکایی به ایران باز شود مردم به‌شدت با آن برخورد می‌کنند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حرم کریمه اهل‌بیت (س) اظهار داشت: فتنه صهیونیست همواره در طول تاریخ با دستگاه‌های مختلف با شایعه‌پراکنی به دنبال حرمت‌شکنی رهبران دینی بوده‌ تا رفتار و کلام بزرگان دینی را در جامعه اسلامی بی‌اثر کنند اما خداوند نمی‌گذارد چهره منادیان حق مخدوش شود.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه ۲۲ بهمن روزی است که آن را یوم‌الله می‌دانیم چراکه ۲۲ بهمن جلوه‌ای از عید فطر بود که خداوند مردم ایران را از یک دوران سخت به سفره احسان ۲۲ بهمن نشاند تصریح کرد: ۲۲ بهمن جلوه‌ای از عید قربان بود چون مردم اسماعیل‌های خود را قربانی کردند، ۲۲ بهمن برای مردم ایران مثل عید غدیر است چون نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل دیانت برای ملت ایران تحقق پیدا کرد.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه یاد کردن از ۲۲ بهمن برای افتخار و خوشحالی کردن نیست تصریح کرد: بلکه نگاه به گذشته چراغ راه حال و آینده ما است تا راه را درست برویم و از ارزش‌ها دور نشویم، روی این سخن با خواص است که مبادا خودشان یا فرزندانشان از آن روحیات فاصله بگیرند تفاوت نسل‌ها درک می‌شود اما نباید به بی‌تفاوتی یا ضدیت با انقلاب بینجامد.

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت (س) بابیان اینکه در انتخابات مسئله حضور حداکثری همه آحاد جامعه مهم است تصریح کرد: انتخابات را باید مصداق امر جامع دانست چون حضور همه مردم در آن لازم است و برکات زیادی دارد حضور مردم در راهپیمایی‌ها حدسی است اما آمار حضور در انتخابات دقیق و نشان‌دهنده میزان علاقه مردم در تعیین سرنوشت کشورشان است.

به گفته امام‌جمعه قم، طبق قانون اساسی شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را تائید می‌کند اما سقف صلاحیت را مردم رقم می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه اصلح کسی است که برای نظام مفیدتر باشد چه در مجلس و چه در شورا، عنوان کرد: فرد اصلح ولایت مدار است و استکبارستیزی یکی از اصول مهم و شرایط مهم است که باید در انتخاب فرد اصلح برای نماینده خبرگان و مجلس برای مردم مدنظر باشد.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات هیئت نظارت و هیئت اجرایی باید باور داشته باشند که فردای قیامت برای تک‌تک تائیدها و ردها و عدم احرازها پاسخگو باشند گفت: همه باید در برابر قانون تمکین کنند، شورای نگهبان کارنامه درخشانی دارد و مردم ولایتمدار از این رکن همچون گذشته قاطعانه حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه قم خطاب به انتخاب‌کنندگان یعنی مردم گفت: کسی را به مجلس بفرستیم که بی‌تقوایی نکند، فضا را متشنج نکند، پایان رقابت را آغاز رفاقت بداند و از حاشیه‌سازی بپرهیزد.

وی بابیان اینکه در این دوره از انتخابات فضای مجازی اثرگذار است ادامه داد: صاحبان شبکه‌های اجتماعی با انتشار مطالب خلاف شرع به گناهان خود نیفزایند، از تخریب دیگران بپرهیزند جز دشمن کینه‌توز و در کمین نشسته کسی سود نمی‌برد از هیمن رو برای رأی آوری دیگران خود را به گناه نیندازند.

آیت‌الله سعیدی گفت: طی چند روز گذشته رسانه‌ها ار پیروزی مقاومت سوریه خبردادند و از این پیروزی از درهم‌شکسته شدن بزرگ‌ترین محاصره تاریخ نام بردند که کمر تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها عربستان و ترکیه را شکست، امروز بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی کمک به مردم سوریه و عراق برای پیروزی است.

امام جمعه قم با اشاره به طرحی که در آمریکا درراه رفع تحریم‌ها تصویب‌شده و ایجاد مانع می‌کند تصریح کرد: این اقدام آن‌ها عهدشکنی محسوب می‌شود و این هشداری به مسئولان است که آمریکایی‌ها قابل‌اعتماد نیستند، آن‌ها هرگاه بتوانند عهد می‌شکنند و توطئه می‌کنند، از همین رو تا آمریکا چنین موضعی دارد پای هر آمریکایی به ایران باز شود مردم به‌شدت با آن برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbgzbf.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما