يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 29605
کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه:

دشمن شناسی از ویژگی های بارز نمایشگاه بهشت بانو است

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه گفت: موضوع دشمن شناسی در نمایشگاه بهشت بانو به صورت کاملا ظریف و شفاف مشاهده می شود.
دشمن شناسی از ویژگی های بارز نمایشگاه بهشت بانو است
به گزارش قم نیوز، سید موسی علیزاده طباطبایی شامگاه پنج شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهشت بانو اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه ابداع در چگونگی به کار بردن از المان ها و طراحی ها برای جذب نوجوانان و کودکان برای بازی و به تناسب آن رغبت به انجام امور فرهنگی و مذهبی بود.

وی افزود: نمایشگاه بهشت بانو در آینده جمهوری اسلامی ایران، مذهب تشیع و حتی اسلام تاثیر داشته باشد و این نمایشگاه می تواند نسل اینده را تحت تاثیر قرار دهد.

کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه عنوان کرد: موضوع دشمن شناسی در نمایشگاه بهشت بانو به صورت کاملا ظریف و شفاف مشاهده می شود و این نمایشگاه، مجمعی جامع برای حرکت رو به رشد نسل جوان است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهشت بانو به موضوعات وسیعی مانند دشمن شناسی و آشنایی با اهل بیت پرداخته است و بدین وسیله می توانیم به راحتی نسل جوان را با بسیاری از دیده ها آشنا بکنیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بهشت بانو یک نمایشگاه بسیار عمیق و دانشگاهی برای نسل آینده است و این نمایشگاه می تواند برای هیئت ها، اماکن مذهبی و حتی سایر کشورهای اسلامی الگو قرار بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه اظهار کرد: مخاطب هایی که در نمایشگاه بهشت بانو شرکت می کنند بسیار خاص هستند و با گسترش این فرهنگ می تواند کاری کند که صدا و سیما از این الگو استفاده کند.

طباطبایی گفت: در تمامی بخش های نمایشگاه بهشت بانو قوت، عمق، ابداع و نبوغ مشاهده می شود ولی باید کاری کنیم تا نوجوانان و کودکان استفاده بیشتری از این نمایشگاه بکنند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcbs0b5.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما