يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 47605
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه سال 96

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه سال 96 قرار داد گفت: آموزش نیروی انسانی از مواردی است که نباید از آن غافل شویم که در این زمینه نیز در سطوح مختلف اقدام به آموزش کرده ایم.
تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه سال 96
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی اصغر اکرمی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران بیمارستان‌های حضرت معصومه(س)، ایزدی و الزهرا(س) بیان کرد: تکمیل و توجه به طرح‌های عمرانی از جمله مسائلی بود که جزو سیاست‌های ما به شمار می‌رود و با تمام توان در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: آموزش نیروی انسانی نیز از دیگر مواردی است که نباید از آن غافل شویم که در این زمینه نیز در سطوح مختلف اقدام به آموزش کرده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: به منظور تسریع در کارها، پس از کسب مجوزهای لازم از هیئت رئیسه، تفویض اختیارات به واحدها داده شد تا بتوانیم در این عرصه نیز موفق باشیم.

اکرمی به اصل 44 قانون اساسی و موضوع خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: در این زمینه طی سال‌های 94 و 95 اقدامات اساسی صورت گرفت و در بخش‌های مختلف بیمارستانی از جمله نظافت و تاسیسات این کار انجام شد که امیدواریم این اقدام همواره بهینه سازی و اجرایی شود.

وی با اشاره به ارتقاء هتلینگ بیمارستانی گفت: این امر بسیار مهمی است و باید همواره به آن اهتمام و توجه شود اما از آن مهمتر آن چیزی که موجب رضایت مردم می‌شود، نحوه تکریم و خدمات رسانی مطلوب به آنهاست.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbs0ba.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما