?>?> حضور کشتی‌گیر قمی در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا | قم نیوز
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 26275

حضور کشتی‌گیر قمی در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از رویارویی کشتی‌گیر قمی با حریفان خود در مسابقات تورنمنت دوستی ایران و آفریقا خبر داد.
حضور کشتی‌گیر قمی در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: روزهای پایانی هفته و در جریان رقابت‌های تورنمنت دوستی ایران و آفریقا ان‌شاءالله شاهد رقابت جوان آینده‌دار کشتی قم یعنی مهدی ابراهیمی به عنوان تنها نماینده قم با حریفان شرکت‌کننده در این تورنمنت خواهیم بود.

وی ادامه داد: ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان ایران برای حضور در تورنمنت دوستی ایران و آفریقا در حالی اعلام شد که از بین کشتی‌گیران مستعد و توانمند استان قم قرار است مهدی ابراهیمی به عنوان تنها نماینده این استان در رده سنی جوانان این مسابقات به روی تشک برود.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری مسابقات کشتی تورنمنت دوستی ایران و آفریقا، بیان کرد: با حضور قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی قاره آفریقا این دوره از مسابقات در روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در خانه کشتی شماره ۲ تهران برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به ترکیب تیم‌های کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۵۹ کیلوگرم مصیب اکبری و محمد نوربخش و در وزن ۶۶ کیلوگرم وحید میرفتح‌الهی نمایندگان کشورمان خواهند بود.

حلوایی افزود: همچنین در وزن ۷۱ کیلوگرم برومند اصلان، در وزن ۷۵ کیلوگرم یوسف اخباری،‌ در وزن ۸۰ کیلوگرم عادل بالی‌تبار، در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی، در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی زودآشنا و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی و مهدی نوری به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه مربیان تیم رده سنی بزرگسالان کشتی فرنگی کشورمان در این رقابت‌ها را احد پازاج، ناصر نوربخش، مسعود هاشم‌زاده و مهدی محمدی تشکیل می‌دهند، ابراز کرد: در رده سنی جوانان و در وزن ۵۹ کیلوگرم محمدمراد الیاسی به روی تشک خواهد رفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: در وزن ۶۶ کیلوگرم مهران داداشی، در وزن ۷۵ کیلوگرم فرشاد بلفکه، در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی فلاح، در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی ابراهیمی،‌ در وزن ۹۸ کیلوگرم امیرحسین حسینی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایمان فاریابی دیگر نماینده‌های تیم رده سنی جوانان کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی تورنمنت دوستی ایران و آفریقا هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه مربیان تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان در این مسابقات را مجید رمضانی، حمید باوفا، بابک کریم‌زاده و حسن حسین‌زاده تشکیل می‌دهند و سرپرست این تیم مهدی شربیانی است، تصریح کرد: نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان با تصمیم کادر فنی این تیم و از بین چند کشتی‌گیر حاضر در این وزن متعاقبا معرفی می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbs5b5.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما