دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 22215

منویات رهبر معظم انقلاب، سنگری در برابر نفوذ دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت:‌ دشمن امروز در عرصه اقتصادی و فرهنگی با تمام قوا وارد شده تا نظام اسلامی ما را از پای درآورد،‌ در چنین شرایطی ما باید با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب راه را برای صدمه خوردن نظام و کشور ببندیم
منویات رهبر معظم انقلاب، سنگری در برابر نفوذ دشمنان است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: توجه به این دو عرصه مهم، راه را بر نفوذ دشمنان می بندد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: قانون مقابله در برابر دشمن اقتضا می‌کند که از هر دری که دشمن وارد می‌شود،‌ سنگر بسازیم و از این سنگر به مقابله با آنها بپردازیم.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقش مردم در این پیروزی گفت: انقلاب اسلامی ایران ‌مانند حرکت‌های انبیای الهی با شعارها و راهبردهایی شکل گرفت و با تکیه بر همین شعارها، مردم را با خود همراه ساخت و در نتیجه به پیروزی رسید.

سعیدی گفت: امام با نفس گرم خود و اخلاصی که در این عرصه داشتند، مردم را با خود همراه ساختند و مردم نیز به ایشان اعتماد کردند و جوانان و جان و مال خود را در این عرصه تقدیم انقلاب کردند.

وی ؛ تصریح کرد: ما باید با عمل کردن به شعارهای انقلاب به دشمن بگوییم "ان شانئک هو الابتر"؛ باید این راه را که تا کنون پیموده‌ایم را محکم و با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهیم.

امام جمعه قم در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:‌ کاری که در کنار فعالیت‌های این بنیاد باید انجام شود، ارائه الگوی اسلامی ساخت و ساز در کشور است چرا که قم به عنوان حرم اهل‌بیت باید در تمامی عرصه‌ها الگوی دیگر شهرها و کشورها باشد.

در ابتدای این دیدار غلامرضا صالحی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد در سال‌های اخیر،‌ به تبیین برنامه‌ های آتی بنیاد مسکن قم پرداخت

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbs5b5.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما