پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 29245
وزیر نیرو خبر داد

تخصیص اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومانی در زمینه آب‌رسانی قم

قم نيوز : قم نیوز: وزیر نیرو گفت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌های انجام شده سرمایه گذاری در زمینه انتقال آب به قم با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.
تخصیص اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومانی در زمینه آب‌رسانی قم
به گزارش قم نیوز، حمید چیت‌چیان ظهر امروز در جلسه شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان قم با اشاره به سرعت و پیشرفت قم در زمینه آب اظهار داشت: در همین راستا نیز آب و برق مشترکین نیز در حال رشد و توسعه است.

وزیر نیرو با اشاره به سرمایه‌گذاری در زمینه آب و برق استان قم افزود: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌های انجام شده سرمایه گذاری در زمینه انتقال آب به قم با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو باید پاسخگوی توسعه تقاضا باشند، زیرا برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کرینه اهل بیت (س) خدمات خوبی ارائه شده است.

چیت‌چیان با گفت: متاسفانه بدون توجه به محدودیت‌های مالی در کشور با رشد افسار گسیخته مصرف آب و برق روبه‌رو هستیم که در این راستا باید با فرهنگ سازی این مشکل برطرف شود.

وزیر نیرو تاکید کرد: سال آینده سال ویژه‌ای برای آب و برق و کشور است که با توجه خشکسالی‌های مستمر دارای محدودیت‌های مهمی در زمینه تامین آب هستیم و با روند فعلی، این محدودیت‌ها در سال آینده نیز افزایش دارد که برای هر شهر متناسب با اقلیم آن شهر باید راهکارهای خوبی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به تلاش برای کاهش هدر رفت آب خاطرنشان کرد: تلاش در جهت کاهش تلفات یک راهبرد بسیار حیاتی در زمینه آب و برق است و باید تلاش‌هایمان در این جهت باشد و با توجه به ظرفیت گسترده فنی و مدیریتی بالای مجموعه‌های متعلق به وزارت نیرو می‌تواند حلال این مسئله شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbs5b5.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما