سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 32205
در آستانه مصاف هفته پنجم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

برگزاری آخرین تمرین صبا و پدیده در قم/دایی و مهاجری در نشست خبری

قم نيوز : قم نگار: تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد امروز آخرین تمرین خود پیش از مصاف هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در قم برگزار می‌کنند.
برگزاری آخرین تمرین صبا و پدیده در قم/دایی و مهاجری در نشست خبری
به گزارش قم نگار، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد از هفته پنجم نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است عصر چهارشنبه چهارم شهریور ماه در قم برگزار شود، دو تیم امروز در قم آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنند.

برگزاری آخرین تمرین صبای قم پیش از مصاف با پدیده مشهد در حالی صورت می‌گیرد که صبا در بازی هفته گذشته خود مقابل راه آهن تهران از وجود هاشم بیک‌زاده مدافع راست ملی‌پوش خود به دلیل مصدومیت نتوانست استفاده کند و به ناچار تغییراتی در ترکیب خود داشت.

صبا در ورزشگاه یادگار امام / پدیده در هلال‌احمر قم
تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود پیش از مسابقه با تیم فوتبال پدیده مشهد را عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد کرد تا علی دایی آخرین نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کند و صبا بتواند بعد از چهار هفته طعم پیروزی در لیگ پانزدهم را بچشد.

در این تمرین که بلافاصله بعد از برگزاری نشست خبری علی دایی آغاز خواهد شد، تمام بازیکنان تیم صبای قم زیر نظر کادر فنی متشکل از علی دایی، ژلکو میاچ، محمد دایی و نادر قربانی به انجام کارهای کششی و مرور تاکتیک‌های تیمی برای مصاف عصر فردا با تیم پدیده مشهد خواهند پرداخت.

تیم فوتبال پدیده مشهد نیز تا عصر امروز وارد شهر مقدس قم می‌شود و با تصمیم محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم قرار است، آخرین تمرین شاگردان وی پیش از رویارویی با صبای قم امشب در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم به انجام برسد.

نشست خبری دایی و مهاجری امروز در باشگاه صبا
سرمربیان دو تیم فوتبال صبای قم و پدیده مشهد پیش از اینکه برای تمرین عصر امروز تیم‌های خود برنامه‌ریزی کنند باید در نشست خبری پیش از بازی نیز حضور یابند، نشستی که از سوی تیم میزبان یعنی صبا برای ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه سوم شهریور ماه برنامه‌ریزی شده است و به ترتیب محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده و علی دایی سرمربی صبا در آن حضور می‌یابند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صبای قم عصر چهارشنبه چهارم شهریور ماه از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پنجم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.

صبای قم و پدیده مشهد در دیداری که قضاوت آن را اشکان خورشیدی بر عهده دارد در حالی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که صبای قم از چهار بازی قبل خود یک باخت و سه تساوی همراه با سه امتیاز در کارنامه دارد و در مکان سیزدهم جدول رده‌بندی ایستاده است اما تیم پدیده مشهد با کسب یک پیروزی، دو تساوی و یک باخت و پنج امتیاز هم اکنون مکان نهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbs5bf.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما