پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 50205
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ اسكواش استان قم خبر داد

رقابت اسكواش‌بازان قم براي كسب عناوين برتر كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ اسكواش استان قم گفت: اسكواش‌بازان قم در دو رده سني دختران و پسران براي كسب عناوين برتر كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
رقابت اسكواش‌بازان قم براي كسب عناوين برتر كشور
رقابت اسكواش‌بازان قم براي كسب عناوين برتر كشور
به گزارش قم نیوز، احمد مولوی امروز اظهار کرد: از روز جمعه نهم تیر ماه شاهد آغاز تلاش اسکواش‌بازان مستعد و آینده‌دار قم برای کسب مقام‌های برتر مسابقات کشوری این رشته خواهیم بود، رقابت‌هایی که در دو رده سنی به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: فدراسیون اسکواش میزبانی این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر 9 و زیر 11 سال را به هیأت‌‌ اسکواش استان کرمانشاه واگذار کرده و شرکت کنندگان در هر دو بخش دختران و پسران برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم سال 1396 به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌‌ اسکواش استان قم با اشاره به اعزام برترین‌های طرح استعدادیابی این رشته به مسابقات دختران و پسران قهرمانی کشور، در ادامه بیان کرد: در ترکیب تیم دختران قم زهرا اسداللهی، زینب شاه‌آبادی و مریم ترقی به مربیگری خانم فاطمه فلاح به میدان می‌روند.

وی همچنین به نفرات عضو تیم پسران قم در این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: محمدحسن محمدرضایی، احمد زمانیان  و محمدحسن شاه‌آبادی نیز به مربیگری وحید مولوی در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت تا نبوغ و استعداد بالای خود را در این رشته به نمایش بگذارند.

مولوی تصریح کرد: تمام نفراتی که اکنون عضو تیم‌های دو رده سنی دختران و پسران قم در رقابت‌های کشوری هستند، استعدادهای کشف شده از طرح استعدادیابی اسکواش به شمار می‌روند و مربیان این رشته نیز به خوبی اسکواش را به این نفرات آموزش داده‌اند.

وی یاد آور شد: اسکواش قم برای رسیدن به سطح حرفه‌ای و قهرمانی راه زیادی در پیش دارد، اما با اجرای طرح استعدادیابی دختران و پسران در همکاری نزدیک با آموزش و پرورش و همچنین تلاش برای افزایش نیروی انسانی متخصص در این رشته از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی سعی کرده‌ایم تا آرام آرام اسکواش را در قم توسعه و رونق بدهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs5bs.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما