دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 27175
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

حقانیت اسلام با حضور عزیزترین اشخاص پیامبر(ص) در مباهله ثابت شد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: ما هم می‌توانیم برای اثبات حقانیت خود مباهله کنیم و مباهله در دنیای امروز کاربرد اساسی و بسیار خوبی دارد زیرا پیامبر(ص) با عزیزان اشخاص خود در مباهله حاضر شد و حقانیت اسلام را ثابت کرد.
حقانیت اسلام با حضور عزیزترین اشخاص پیامبر(ص) در مباهله ثابت شد
به گزارش قم نیوز، آیت الله محسن غرویان با اشاره به اینکه مباهله یعنی دو نفر با یک دیگر درباره یک موضوعی بحث دارند اظهار کرد: در مباهله دو شخص موضع یکسانی دارند و در یک حالت شرط گذاری با یک دیگر قراری می‌گذارند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: روز مباهله گروهی از مسیحیان نجران با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) درباره حقیقت اسلام و مسیحیت مناظره کردند و و پیامبر (ص) فرمودند هر کسی که موضع دروغی داشته باشد عذاب الهی بر او نازل می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به حقانیت دین اسلام و پیامبر (ص) بیان کرد: پیامبر (ص) به همراه عزیز‌ترین اشخاص خود به محل مباهله آمدند و مسیحیان نجران که به دروغ بودن ادعای خود رسیده بودند به محل مباهله نیامدند که حقانیت دین اسلام ثابت شد.

وی با اشاره به درس‌های بزرگ مباهله عنوان کرد: ما هم می‌توانیم برای اثبات حقانیت خود مباهله کنیم، مباهله در دنیای امروز کاربرد اساسی و بسیار خوبی دارد.

آیت الله غرویان با اشاره به اعمال تاکید شده در روز مباهله تصریح کرد: نماز و دعا و عبادت در این روز مورد تاکید است، تفکر و اندیشه در آئین و دینی که انسان از آن اطاعت می‌کند در روز مباهله مورد سفارش است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbs8b5.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما