چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 21955

ساخت یادمان برای خلبانان شهید قم به مناسبت روز ارتش

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش گفت: با هماهنگی شهرداری دریکی از نقاط اصلی شهر به یاد خلبانان شهید قم یادمانی ساخته می‌شود.
ساخت یادمان برای خلبانان شهید قم به مناسبت روز ارتش
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد گرامیداشت روز ارتش ، سرهنگ احمد حسینی درجمع خبرنگاران در آستانه روز ارتش اظهار کرد: دراین رابطه یکی از هواپیماهای جنگی از رده خارج شده نیز درکنار این یادمان مستقر می شود.

وی نامگذاری یکی از میادین و خیابان های شهر قم به نام شهدای ارتش را نیز از دیگر برنامه های ستاد برشمرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، بیش از ۲۰ برنامه متنوع در روز ارتش در استان قم برگزار می شود.

حسینی عطرافشانی مزار مطهر شهدا در عصر پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه توسط نیروهای ارتش را از برنامه این ستاد در سطح استان نام برد و عنوان کرد: روز جمعه ۲۹ فروردین امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه قم سخنرانی خواهد کرد و یگان های ارتش در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه قم حاضر می شوند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان، فرماندهان یگان های ارتش در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرهای استان به ارائه گزارشی از عملکرد ارتش در استان و بیان جانفشانی های نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس می پردازند.

وی پیاده روی و صعود به ارتفاعات برف انبار فردو در هفته آینده، اجرای مسابقات فرهنگی و تجلیل از ایثارگران ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین سرکشی از خانواده های معظم شهدای ارتش را از بخش های دیگر برنامه های گرامیداشت روز ارتش نام برد.

حسینی گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری یادواره ۶۰۰ شهید ارتشی استان قم نیز در ستاد انجام شده است.

وی چاپ کتاب ˈچلچراغˈ با بیان زندگی و شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس به‌خصوص شهدای ارتش و نیز توزیع ویژه نامه قافله نور به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم به مناسبت روز ارتش دو اقدام دیگر در جهت گرامیداشت جانفشانی نیروهای ارتش ذکر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbs9b5.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما