پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 49955
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار قم خبر داد

اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار شهید صدوقی

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار شهید صدوقی به زودی اجرا و تکمیل می‌شود.
اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار شهید صدوقی
اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار شهید صدوقی
به گزارش قم نيوز، مجید متین‌فر با بیان اینکه پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه چهار در حال اجرا است، گفت: منطقه چهار به دلیل وسعتی که دارد پروژه‌های مهم بسیار زیادی در آن در حال اجرا است که نقش کلیدی در بهبود و تسهیل تردد شهری دارند.

شهردار منطقه چهار قم با بیان اینکه یکی از پروژه‌هایی که به تازگی در این منطقه به عنوان یک محور مهم شهری به بهره‌برداری رسیده بلوار حضرت خدیجه است، افزود: این پروژه حلقه اتصال رینگ سوم ترافیکی شهر از منطقه پنج به سمت بلوار آیت‌الله بروجردی و پردیسان است.

متین فر دیگر پروژه‌های فعال در این منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از پروژه‌هایی که در سطح منطقه در حال اجرا است بحث اصلاح هندسی معابر و اجرای دوربرگردان‌ها است.

وی به تکمیل بخش باقیمانده مسیر بلوار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از اجرای بلوار عملیات اجرایی میدان نماز نیز در این بلوار تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه چهار قم با تاکید بر اینکه همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت در خیابان شهید آیت‌الله صدوقی را در برنامه داریم، تصریح کرد: این پروژه حدفاصل میدان شهید صدوقی تا میدان مفید است که در یک باند اجرایی شده و مابقی آن به زودی اجرا و تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs9ba.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما