يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 26455

بانوان تنیس‌باز قم نایب قهرمان کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: تیم تنیس بانوان قم در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور در جایگاه دوم رده‌بندی ایستاد و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
بانوان تنیس‌باز قم نایب قهرمان کشور شدند
به گزارش قم نیوز، تیم تنیس بانوان قم در راه کسب مجوز راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور در لیگ دسته اول حضور یافت و با توجه به عملکرد خوب و مثبت بازیکنان خود به لیگ برتر کشور صعود کرد.

تیم تنیس بانوان قم با کسب نتایج بسیار خوب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور را به دست آورد تا به این شکل موفقیت‌های تنیس قم همچنان ادامه یافته و این بار توفیقی بزرگ در سطح اول تنیس کشور نصیب بانوان قم شود.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی تنیس بانوان باشگاه‌های کشور به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان زنجان برگزار شد در نهایت دو تیم به لیگ برتر راه پیدا کردند.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی و حذفی این پیکارها در نهایت تیم تنیس بانوان المپیک زنجان موفق شد با عبور از سد بازرگانی ناصرامین قم قهرمان شود در حالی که نماینده قم در جایگاه دوم ایستاد، آکادمی مینو در قزوین و امید امیر آمل نیز عناوین سوم و چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

به این ترتیب با پایان این رقابت‌ها تیم‌های تنیس بانوان المپیک زنجان و بازرگانی ناصرامین قم موفق شدند با کسب امتیازات لازم به عنوان قهرمان و نایب قهرمان پیکارهای لیگ دسته اول تنیس بانوان کشور جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها تیم‌های بانوان بازرگانی ناصرامین قم و المپیک زنجان به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به برتری رسید در حالی که در نخستین مسابقه انفرادی پونه طوافی از تیم بازرگانی ناصرامین قم از سد سمیه شکوری عضو تیم المپیک زنجان گذشت.

در دومین مسابقه انفرادی فائزه خداکرمی از تیم بازرگانی ناصرامین قم به مصاف الهام ابراهیمی از تیم المپیک زنجان رفت و این مسابقه در نهایت به سود حریف زنجانی به پایان رسید تا مسابقه دوبل تعیین‌کننده تیم پیروز این مسابقه حساس باشد.

در دیدار پایانی که در بخش دوبل بین تیم دو نفره طوافی و خداکرمی از بازرگانی ناصرامین قم و تیم دو نفره شکوری و ابراهیمی از تیم المپیک زنجان به انجام رسید، تیم دوبل زنجان به برتری رسید و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم تنیس بانوان آکادمی مینودرقزوین با حساب دو بر یک از سد تیم امید امیر آمل گذشت و عنوان سوم را کسب کرد، اما نتوانست به جواز صعود به لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور در سال جاری دست پیدا کند و در رده‌بندی نهایی تیم‌های هیئت تنیس سیستان و بلوچستان، زرین تهران، امیران شهرکرد، هیئت تنیس بوشهر و تربیت بدنی زنجان نیز عناوین پنجم تا نهم بازی‌ها را از آن خود کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbsab5.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما