سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 40495
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

لزوم تامين پاركينگ كافي در بوستان شهداي گمنام

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: با توجه به اقبال ويژه مردم به حضور در محدوده يادمان شهداي كوه خضر نبي ضرورت دارد در طراحي بوستان شهداي گمنام توجه ويژه اي به تامين پاركينگ بشود.
لزوم تامين پاركينگ كافي در بوستان شهداي گمنام
به گزارش قم نیوز، رضا سيار در جلسه شوراي بررسي و تصويب طرحهاي شهرداري قم ،به كاركردهاي محدوده كوه خضر نبي و يادمان شهدا اشاره كرد و گفت: اين منطقه به غير از استفاده محلي مورد توجه مردم شهر و بسياري از مسافران و زائران است كه بايد اين ظرفيت ها در طراحي بوستان مورد توجه قرار گيرد.

فرماندار قم تامين امنيت و ايمني محدوده بوستان شهداي گمنام و كوه خضر را يادآور شد و تصريح كرد: حداقل بارندگي و تغييرات جوي مشكلات زيادي در كوه ايجاد مي كند كه بستر عبور و مرور ايمن بايد در طراحي مورد نظر قرار گيرد.

وي جانمايي فضاها در طراحي اوليه پروژه بوستان شهداي گمنام را خوب ارزيابي كرد و افزود: هر چقدر از فضاهاي موجود در محدوده كوه استفاده شود بهتر است چراكه حال و هواي فعلي حفظ شده و جلوه معنوي بر هم نمي خورد.

سيار ضرورت تامين پاركينگ كافي و مناسب در بوستان شهداي گمنام را مورد تاكيد قرار داد و گفت: تامين پاركينگ به اين معنا نيست كه از حجم فضاهاي فرهنگي و فضاي سبز كاسته شود.

وي با اشاره به وضعيت متوليان خدمات رساني و بهره برداري از محدوده كوه خضر گفت: متولي بهره برداري فرهنگي محدوده يادمان شهدا بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس است مالكيت محدوده نيز با سازمان مسكن استان بوده كه در اين زمينه نيز شهرداري دستگاه خدمات رسان و متولي بهره برداري است و از سال ها قبل براي توسعه فضاي سبز به وسعت ۲۵۰ هكتار به شهرداري واگذار شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbsaba.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما