سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 32485
سردار نقدی در قم:

امروز تفکر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است‌

قم نيوز : قم نگار: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید براینکه امروز تفکر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است، گفت: در بحث مذاکرات اگرچه امریکایی‌ها ادعا می‌کردند رفتار متفاوتی با ایران خواهند داشت، اما هر چند وقت یکبار ایران را تهدید نظامی می‌کنند.
امروز تفکر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است‌
به گزارش قم نگار، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم ضمن تقدیر از اقدامات سردار مهدی مهدوی‌نژاد در سپاه استان قم اظهارداشت: وی یکی از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرایط توانسته سپاه و بسیج استان قم را به دستاوردهای مناسبی برساند.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی درگیری بین دو جبهه کفر و ایمان بر همگان آشکار است، ادامه داد: ایران با انقلاب اسلامی خط و دست استکبار را قطع کرده است و امروز می‌بینیم که ایران به طور مستقیم مقابل دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استکبار خود را حاکم دنیا می‌داند، افزود: اختلاف اصلی میان ایران و دشمنان خط کفر و ایمان است چرا‌که ایران با تسلیم شدن در برابر استکبار مخالف است و دشمنان هم نمی‌توانند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

وی با تاکید براینکه تفکر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است، تصریح کرد: در بحث مذاکرات اگرچه امریکایی‌ها ادعا می‌کردند رفتار متفاوتی با ایران خواهند داشت اما هر چند وقت یکبار ایران را تهدید نظامی می‌کنند این موضوع حتی پس از مذاکرات مطرح شده است.

سردار نقدی با تاکید بر اهمیت جایگاه فرماندهی سپاه استان قم عنوان کرد: ملت ایران در برهه کنونی ‌پرچمدار اسلام است و این وظیفه در قم که کانون شروع نهضت انقلاب اسلامی بوده ‌بیش از دیگران است.

وی با بیان اینکه استان قم به جهت وجود مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه باید نخستین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را به جوامع اسلامی ارائه دهد، خاطرنشان کرد: با وجود علما ظرفیت مناسبی در شهر قم برای ایجاد الگوی اسلامی وجود دارد.

سردار نقدی با تاکید براینکه شهر مقدس قم باید نظام جامعی را برای تحقق امر به معروف همگانی در جامعه ایجاد کند، اظهارداشت: سپاه ‌استان قم، باید به همت پاسداران و با کمک نیروهای بسیج به سمت اهداف والاتری هدایت شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbsabf.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما