چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 22305

اهدای 80 کمک جهیزیه به نوعروسان

قم نيوز : قم نیوز: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) ، 80 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قم اهدا شد.
اهدای 80 کمک جهیزیه به نوعروسان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم، مدیرکل این نهاد روز چهارشنبه در این زمینه افزود: سرانه کمک جهیزیه به هر نوعروس۲۰ میلیون ریال است و برای اهدای ۸۰ کمک جهیزیه مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: نوعروسانی که این کمک جهیزیه را دریافت کرده اند، دوره های آموزشی مهارت های زندگی و مسائل شرعی و احکام زندگی زناشوئی را نیز گذرانده اند.

وی با اشاره به تلاش جدی و جهادی مدیران امدادگر این نهاد، افزود: یکی از رویکردهای هدفگذاری ما در سال فرهنگ و اقتصاد تامین شرایط ازدواج آسان و پایدار برای جوانان بویژه در بین خانواده های تحت حمایت است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) قم نیز گفت: خیرین و نیکوکاران در سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به خانواده های دارای شرایط خاص و بیماران صعب العلاج کمک کردند.

ˈمهدی عسگریˈ با اشاره به استقبال خوب مردم و نیکوکاران از طرح های محسنین و شفا طی سال های اخیر درقم، افزود: این میزان کمک سال گذشته توسط ۸۴۲ خیر صورت گرفت.

وی اضافه کرد: زمینه مشارکت مردم و خیرین در حمایت مادی و معنوی از بیماران خاص و صعب العلاج که هزینه های مستمر دارند، فراهم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbsfb5.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما