پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 29335
مدیرکل هواشناسی استان قم مطرح کرد

بارش پراکنده باران و کاهش دمای هوای قم در روزهای آینده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: در طول سه روز آینده کاهش دمای هوای قم و بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.
بارش پراکنده باران و کاهش دمای هوای قم در روزهای آینده
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع با اشاره به وضعیت هوای استان قم اظهار داشت: هوای امروز قم، ابری بوده و در بعد از ظهر بارش رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

وی سرعت وزش باد را مورد توجه قرار داد و افزود: سرعت وزش باید در قم بین ۴۵ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

مدیرکل هواشناسی استان قم با بیان کمترین و بیشترین درجه دمای هوای استان قم گفت: حداقل دمای هوای قم ۷ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۵ درجه است و وضعیت هوا در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

وی سرعت وزش باد را در روز پنجشنبه مورد توجه قرار داد و افزود: سرعت وزش باد در این روز بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

زارع در ادامه به کمترین و بیشترین دمای هوا در روز پنجشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: کمترین دمای هوا در روز پنجشنبه ۵ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین به وضعیت هوای استان قم در روز جمعه اشاره و تصریح کرد: در این روز دمای هوا کمی ابری همراه با وزش باد شدید بوده و پیش‌بینی می‌شود شب هنگام بارش رگبار باران را داشته باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان قم سرعت وزش باد را در روز جمعه مورد توجه قرار داد و گفت: در روز جمعه سرعت وزش باد بین ۴۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بارش باران با کمی گرد و خاک همراه است، خاطرنشان کرد: گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوا شده و دمای هوا امروز با کاهش مواجه شده است ولی فردا دمای هوای قم اندکی افزایش داشته ولی پنجشنبه اندکی افزایش دما را شاهد خواهیم بود و در روز جمعه نیز بار دیگر کاهش دمای هوا را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbsfb5.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما