جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 22035

فرنگی کاران قم راهی جام بین المللی آذربایجان شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام دو کشتی گیر نوجوان قمی به مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام فدراسیون آذربایجان خبر داد.
فرنگی کاران قم راهی جام بین المللی آذربایجان شدند
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری  تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای شناخت بهترین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و جهان، حضور در دو جام بین المللی را ملاک شناخت برترین ها قرار داده است.

وی ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی با فدراسیون کشتی کشورمان ابتدا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی در کشور ترکیه برای گروهی از کشتی گیران حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان در نظر گرفته شد و در بین نفرات اعزامی به این رقابت ها علیرضا نجاتی در وزن ۴۲ کیلوگرم و علی اصغر شهبازی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به میدان رفتند اما مدال نگرفتند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بعد از بازگشت گروه اول ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان از رقابت های بین المللی جام پیروزی در ترکیه، حالا قرار است گروه دوم ملی پوشان نوجوان در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام فدارسیون کشتی آذربایجان شرکت کنند.

وی یاد آور شد: باید به این نکته نیز اشاره کنم که هدایت هر دو تیم را علی اشکانی قهرمان سابق ایران، آسیا و جهان و از چهره های شاخص کشتی فرنگی کشورمان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان بر عهده دارد و این مربی امیدوار است که تیم ایران امسال قهرمان آُسیا شده و در مسابقات جهانی نیز بدرخشد.

وزیری عنوان داشت: با نظر علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در ترکیب تیمی که قرار است به رقابت های بین الملللی جام فدراسیون آذربایجان اعزام شود، دو کشتی گیر قمی در اوزان ۴۲ و ۶۳ کیلوگرم حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام فدراسیون کشتی آذربایجان از روز یک شنبه سی و یکم فروردین ماه آغاز می شود و به مدت ۲ روز تا اول اردیبهشت ماه در شهر باکو ادامه می یابد در حالی که محمدجواد رضایی در وزن ۴۲ کیلوگرم اولین کشتی گیر قمی است که در این بازی ها به روی تشک خواهد رفت.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: همچنین حسین ابراهیمی که دارنده مقام سوم رقابت های کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور در سال قبل است در روز دوم و در وزن ۶۳ کیلوگرم به امید کسب مدال برابر حریفان خارجی شرکت کننده از کشورهای مختلف حاضر می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbsgb5.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما