جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42565
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته هشتم لیگ برتر رخ می‌دهد

غیبت 4 بازیکن صبای قم برابر فولاد خوزستان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم هشتمین مسابقه خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بدون حضور چهار بازیکن اصلی و کلیدی خود برابر فولاد خوزستان برگزار می‌کند.
غیبت 4 بازیکن صبای قم برابر فولاد خوزستان
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران استارت دیدارهای هفته هشتم از نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از امروز جمعه 23 مهر ماه زده می‌شود.

تیم‌های لیگ برتری بعد از سپری کردن تعطیلات 23 روزه بار دیگر گام به بازی‌های لیگ برتر فوتبال گذاشته‌اند تا تلاش خود را برای ارتقای جایگاهشان در جدول رده‌بندی از سر بگیرند، در حالی که این تعطیلی به واسطه برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بود.

لیگ برتری‌ها آخرین بازی‌ خود در هفته هفتم نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم را روزهای 30 و 31 شهریور برگزار کرده‌اند و بعد از این مدت تعطیلی، از امروز وارد هفته هشتم می‌شوند در حالی که امروز جمعه بیست و سوم مهر ماه دو دیدار به انجام می‌رسد و 6 بازی دیگر هفته هشتم روزهای 24 و 25 مهر برگزار خواهد شد.

در بازی‌های امروز تیم پیکان تهران میزبان صنعت نفت آبادان است اما تیم فوتبال صبای قم در یکی از دو مسابقه روز نخست هفته هشتم از ساعت 17:10 دقیقه امروز در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه غدیر اهواز برابر میزبان خود فولاد خوزستان قرار می‌گیرد، در حالی که قاضی این دیدار محمدحسین ترابیان است.

به همین منظور کاروان تیم فوتبال صبای قم عصر روز پنجشنبه 22 مهر ماه راهی شهر اهواز شد و به محض رسیدن به این شهر تمرینی کوتاه‌مدت برای رویارویی با فولاد خوزستان را در زمین چمن مجموعه ورزشی حفاری اهواز تمرین برگزار کرد که در آن کادر فنی اهداف مختلفی را مورد نظر داشتند که یکی از آنها مرور کارهای تاکتیکی برای رسیدن به دروازه حریف و گلزنی بود.

تیم فوتبال صبای قم در چهارمین بازی خارج از خانه خود در نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز برابر تیم فولاد خوزستان قرار می‌گیرد که چهار بازیکن کلیدی این تیم به دلیل مصدومیت در این سفر همراه صبا نیستند.

حمیدرضا دیوسالار و مسعود حق‌جو در خط دفاعی صبای قم غایبان سرشناس این تیم محسوب می‌شوند، ضمن اینکه احمد حسن‌زاده و عبدالکریم اسلامی نیز مهاجمین سرشناس صبا هستند که به دلیل آسیب‌دیدگی در این دیدار شاگردان مرفاوی را برابر فولاد همراهی نمی‌کنند.

این در حالی است که سایر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای مصاف با فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور از نظر آمادگی جسمانی، فنی، روحی و روانی در وضعیت مطلوبی هستند و همگی برای پیروزی در بازی مقابل فولاد خوزستان همدل شده‌اند.

این دیدار در حالی عصر امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود که صبای قم با کسب هشت امتیاز از هفت مسابقه قبلی خود در مکان هفتم جدول رده‌بندی ایستاده است اما فولادی‌ها با یک امتیاز کمتر از صبای قم فعلاً تیم رده دوازدهم جدول محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbssba.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما