سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 47515
منبع : خبرگزاری فارس
کریمی قدوسی در جمع مردم قم:

جلوگیری از ورود 2 کالای قاچاق 200 هزارمیلیارد تومان پول به کشور تزریق می‌کند/با حضور دولت انقلابی سرمایه‌های ملی به ملت واگذار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکارهای جلوگیری از ورود قاچاق ارائه شده که فقط با جلوگیری از ورود دو قلم قاچاق کالا طی 6 ماه 200 هزار میلیارد تومان به حساب کشور پول تزریق می‌شود اما اکنون این راهکارها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.
جلوگیری از ورود 2 کالای قاچاق 200 هزارمیلیارد تومان پول به کشور تزریق می‌کند/با حضور دولت انقلابی سرمایه‌های ملی به ملت واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز، جواد کریمی قدوسی دوشنبه شب در مراسم جشن عید مبعث پیامبر اسلام(ص) که در مسجد مصطفی خمینی برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال در عید مبعث بهترین بشر را به عنوان پیامبر برگزیده است، اظهار کرد: حضرت محمد(ص) رسالت ابلاغ پیام‌های دینی را بر عهده داشته و در این مسیر از فرمان خداوند متعال سرپیچی نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه خداوند متعال همه موجودات را مورد توجه قرار داده است، اضافه کرد: انسان در طول زندگی خود باید در راستای عدالت و معنویت گام بردارد تا بتواند به آرامش و رستگاری برسد؛ این شیوه زندگی نمونه بارز حیات طیبه است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انسان در دنیای خاکی باید در عرصه‌های مختلف میان خیر و شر یکی را انتخاب کند به همین علت به صورت مستمر در دوراهی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فضیلت‌های انسانی در گرو انتخاب خیر است، تصریح کرد: ضررهای شیطانی نیز در گرو انتخاب شر است چرا که خداوند متعال انسان را آزاد گذاشته و به او اجازه می‌دهد شر یا خیر را دنبال کند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه ملت ایران در دوره‌های مختلف مورد آزمون الهی قرار گرفته‌اند، مطرح کرد: مردم با انقلاب اسلامی توانستند مقابل ظلم و استبداد ایستادگی و ظالمان را از کشور خارج کنند به همین علت پرچم اسلام را با نام انقلاب بلند کرده و تا کنون این پرچم را به افق‌های بسیاری رسانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه افراد بسیاری مخالف کارهای فرهنگی ایران هستند، عنوان کرد: قدرت‌ها از اندیشه انسان‌ها نشات می‌گیرد به همین علت دشمن اندیشه و تفکر مردم را هدف گرفته و با توان بیشتری نسبت به عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی در عرصه فرهنگی حضور یافته و به دنبال نقشه‌های توطئه‌انگیز خود  است.

کریمی قدوسی از تلاش کشورهای استکباری برای جلوگیری از ترویج آموزه‌های دینی یاد کرد و گفت: برخی در شرایط کنونی به اسم تفریح در کشورهای خارجی حضور می‌یابند و زیر نظر سرویس‌های جاسوسی آمریکا آموزش می‌بینند؛ در دوره‌های گذشته 150 نفر را به آلمان فرستادند که برخی از آنها که صاحب روزنامه در کشور بودند و زیر نظر ماموران امنیتی آموزش‌های مختلف را سپری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس فقط به آمارها اکتفا نکرده به بلکه به صورت مستقیم تحقیق و تفحص‌های خود را در عرصه‌های مختلف دنبال می‌کنم؛ در مورد موضوع نفوذ برخی از افراد دو تابعیتی آمریکایی و ایرانی نقش داشته‌اند.

اوی با اشاره به اینکه عراقچی، تخت‌روانچی، ظریف و صالحی به عنوان پایه‌های ظاهری دولت در مذاکرات حضور داشته‌اند، عنوان کرد: چهار فرد دیگری تصمیم‌گیری مذاکرات را انجام می‌دادند و حرف آخر را می‌زدند یکی از آنها دری اصفهانی بوده که در مورد تحریم‌های مالی و اقتصادی به تیم مذاکره کننده خط می‌داده است.

وی خاطرنشان کرد: فرد مذکور کارمند خزانه‌داری آمریکا، دارای تابعیت کانادایی و مسؤول میز انگلیس در خزانه‌داری آمریکا بوده و با سرویس‌های جاسوسی انگلیس ارتباط داشته اما با این وجود تابعیت ایرانی هم داشته است و به عنوان مشاور رئیس بانک مرکزی انتخاب و بعد از آن مسؤول بخش لغو تحریم‌های ایران در مذاکرات هسته‌ای می‌شود به همین علت با انجام مذاکرات هم هسته‌ای از بین رفت و هم برخی از تحریم‌ها افزایش داشت.

کریمی قدوسی از پایه دوم تیم مذاکره کننده هسته‌ای و متخصص امور بین‌الملل یاد کرد و گفت: این فرد نفوذی دو تابعیتی بود که متن توافق‌نامه‌ها را تعیین می‌کردند؛ فرد دیگری نیز مسؤولیت بخش رسانه و اطلاع‌رسانی تیم مذاکره کننده را بر عهده داشت و فارغ‌التحصیل دانشگاهی در لندن بود که هم دانشگاهی‌های او بدون استثناء جاسوس شده‌اند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد با اندیشه به صحنه نفوذ ورود می‌کنند، گفت: بر سر ملت کلاه گذاشتند چرا که صنعت هسته‌ای را ویران کردند اما به بهانه جشن دروغین در خیابان‌ها خوشحالی می‌کردند در حالی که افراد بسیاری برای دستاوردهای هسته‌ای تلاش کردند.

وی با تاکید بر اینکه از نیروگاه فردو میدان فوتسال درست کرده‌اند، عنوان کرد: بدون اینکه مردم را از واقعیت‌ها آگاه کنند جشن برجام را گرفتند و بدون اینکه یک خط از توافق‌ها را خوانده باشند تفکرات نادرست را به مردم القاء کرده‌اند.

کریمی قدوسی یادآور شد: اگر انسان از معنای بعثت فاصله بگیرد منحرف می‌شود؛ انقلاب اسلامی با رسیدن به فضیلت‌های بعثت پیامبر اسلام(ص) توانست به افتخار برسد اما در جایی که مدیران از فضیلت‌های بعثت فاصله گرفتند این افتخارات در حاشیه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) با فضیلت‌های انسانی و تربیت انسان‌های مومن دنیا را فتح کرد، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) سیره زندگی ساده‌گرایانه سفیران پیامبر اسلام(ص) سبب ترویج معارف دینی اسلام در کشورهای مختلف شد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه مبالغ سنگین بسیاری برای کاخ ریاست جمهوری هزینه شده است، مطرح کرد: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) اگر خوی کاخ‌نشینی به مسؤولان بازگشت باید فاتحه انقلاب را بخوانیم؛ انقلاب اسلامی تجلی بعثت پیامبر اسلام(ص) بوده که یک برانگیختی را در ملت ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: طی چهار سال اخیر ضرباتی مختلفی به انقلاب، فرهنگ، سیاست داخلی، خارجی و اقتصادی وارد شده است بنده به عنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی این حقیقت‌ها را مشاهده کرده‌ام و اگر این حقیقت‌ها را به مردم نگویم مسؤول هستم.

کریمی قدوسی از وحدت به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی نام برد و ادامه داد: اکنون این رکن با عملکردهای نادرست در معرض آسیب قرار گرفته است اما آسیب‌های وحدت با یک انتخاب انقلابی برطرف می‌شود؛ با تغییر دولت و رئیس جمهور سایه جنگ برداشته و تحریم‌ها کاهش می‌یابد اما با این وجود برخی به دنبال این هستند که دست‌های مردم را ببندند به همین علت به صورت مستمر مردم را می‌ترسانند و حقایق را به صورت وارونه بیان می‌کنند در حالی که بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب با ترس مسؤولان دروازه‌های کشور به روی دشمن باز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با کشور سوئد توافق کرده‌اند که برای گسترش معارف خانوادگی در ایران مشارکت داشته باشند؛ سند توسعه آموزش و پرورش را کنار گذاشته و از سند سازمان‌های بین‌المللی که مسائل خاص خود را دارند سخن به میان آورده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با حضور دولت جدید امکانات کشور در راستای رفع فقر و تبعیض بسیج می‌شود، تصریح کرد: سرعت تولید علم و قدرت افزایش خواهد یافت به همین علت ملت دارای پناهگاه می‌شود.

کریمی قدوسی گفت: راهکارهای جلوگیری از ورود قاچاق ارائه شده که فقط با جلوگیری از ورود دو قلم قاچاق کالا طی 6 ماه 200 هزار میلیارد تومان به حساب کشور پول تزریق می‌شود اما اکنون این راهکارها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با حضور دولت انقلابی سرمایه‌های ملی به ملت واگذار می‌شود، عنوان کرد: پالایشگاه نفت با قیمت زمین نزدیک به دو هزار میلیارد تومان قیمت داشته اما این پالایشگاه را به مبلغ 120 میلیارد تومان فروخته‌اند و برای کارخانه‌ای که نزدیک به سه هزار میلیارد تومان قیمت دارد فقط 200 میلیارد تومان پرداخت شده است و با وجود اینکه بارها نسبت به این تبعیض‌ها فریاد زده‌ایم اما به علت اینکه فرد مورد نظر حامی مالی در انتخابات بوده هیچ کاری انجام نمی‌شود.

کریمی قدوسی برخورد با رانت‌ها را از دیگر ویژگی‌های دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های ثروتمند به بلای مردم تبدیل شده اند ولی در دولت انقلابی سیستم‌های نظارت دچار تحول می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای در دولت انقلابی بازسازی می‌شود، گفت: صنعت‌گران و جوانان فارغ‌التحصیل در شرایطی فوق‌العاده صاحب کار می‌شوند و ملت، انقلاب و رهبری جوان‌تر می‌شوند؛ آیت‌الله رئیسی به عنوان یک گزینه برجسته از میان نیروهای انقلابی معرفی شده که می‌تواند دولت انقلابی را رقم بزند چرا که این فرد انقلابی، باهوش، جوان، زیرک، ساده زیست و تابع رهبری است و تا کنون نیز انقلابیون را از تفرقه نجات داده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbssba.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما