دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 16825
به دنبال رفع مصدومیت محقق شد

بازگشت مدافع صبای قم با پایان یک سال دوری از میادین

قم نيوز : قم نیوز:‌ مدافع تیم فوتبال صبای قم بعد از پایان مصدومیت یک ساله خود در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در جمع شاگردان صمد مرفاوی در لیگ برتر به میدان می رود.
بازگشت مدافع صبای قم با پایان یک سال دوری از میادین
به گزارش قم نیوز، در حالی که تیم فوتبال صبای قم در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به سبب جایگاه فعلی در جدول رده بندی، بازی‌های حساسی با تیم‌های لیگ برتری خواهد داشت، به نظر می‌رسد با عبدالصمد مرفاوی از وضعیت بهتری برخوردار باشد.
 
حالا خرید تیم فوتبال صبای قم در آغاز لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور که فصل گذشته به دلیل شدت مصدومیت از لیست این تیم در ادامه لیگ برتر خارج شد و چیزی حدود یک فصل از میادین دور بود با رفع آسیب دیدگی خود بار دیگر به ترکیب اصلی صبا بازگشته است.
 
این بازیکن محمد امین آرام طبع مدافع سابق تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است که در واقع سومین خرید صبای قم از این تیم هرمزگانی در لیگ فصل قبل محسوب می‌شود اما در همان فصل گذشته به دلیل مصدومیت شرایط بازی کردن را از دست داد و نتوانست از هفته دوم به بعد برای صبا در لیگ دوازدهم به میدان برود.
 
آرام طبع مدافع جوان صبا که توانایی بازی کردن در پست خط دفاعی را دارد با توجه به شناختی که کادر فنی تیم صبای قم از این بازیکن به دست آورده پیش بینی می‌شود یکی از مهره‌های کلیدی تیم صبا در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور باشد در حالی که این مدافع جوان در هفته دوم لیگ برتر فصل قبل در دیدار خارج از خانه صبا برابر ذوب آهن اصفهان به شدت آسیب دید تا بیش از یک سال از همراهی صبا محروم باشد.
 
این در حالی است که قرارداد محمد امین آرام طبع مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم برای دو فصل با نماینده فوتبال قم به ثبت رسیده و این بازیکن بعد از رفع آسیب دیدگی بار دیگر میادین بازی گشته و حتی در دیدار حذفی صبای قم با نفت امیدیه اهواز نیز به میدان رفت.
 
آرام طبع در اردوی آماده سازی اخیر صبای قم در جزیره کیش نیز یکی از بازیکنان آماده این تیم نشان داد تا بیش از پیش مورد اعتماد عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم قرار بگیرد و در نیم فصل دوم لیگ برتر در ترکیب اصلی این تیم حضور یابد.
 
این مدافع سرعتی و تکنیکی در بازی دوستانه صبای قم در برابر مقاومت تهران که روز گذشته به انجام رسید نیز توانست گل سوم صبا را به ثمر برساند و بدین ترتیب مهر تایید دیگری بر آمادگی خود برای حضور موفق در دور برگشت لیگ سیزدهم بزند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbswb8.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما