دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 46895
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

کاهش 2 درصدی تصادفات جاده‌ای در قم/آمادگی کامل تیم درمانی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم درمانی و پزشکی قم در ایام نوروز در آماده باش کامل به سر برده و همواره در راستای خدمات رسانی به مردم گام بر می‌دارند.
کاهش 2 درصدی تصادفات جاده‌ای در قم/آمادگی کامل تیم درمانی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه در بازدید از ایستگاه‌های اورژانس 115 قم در عوارضی قم تهران گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به زائران و مسافران نوروزی و همچنین امنیت جان آن‌ها، دانشگاه علوم پزشکی قم از ماه‌ها پیش از سال نو برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: تمامی مراکز دولتی، خصوصی و خیریه در این ایام در آماده باش کامل بوده و در راستای خدمات رسانی به هموطنان گام بر می‌دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: البته امیدوار هستیم که زائران و مسافران از مراکز درمانی دور بوده و نیاز به مراجعه نداشته باشند، اما به حسب وظیفه همواره در خدمت آن‌ها هستیم و هیچ جای نگرانی برای خدمات رسانی نخواهد بود.

ایرانی خواه ضمن قدرانی از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی گفت: عوامل اورژانس 115 قم در جاده و شهر مستقر بوده و به محض بروز هر گونه مشکلی به سرعت خود را به محل حادثه می‌رسانند.

وی گفت: خوشبختانه تا این لحظه شاهد هستیم که حوادث جاده ای در استان قم نسبت به سال گذشته 2 درصد کاهش یافته است و امیدواریم که رانندگان که نقش اصلی در جاده را دارند همواره مراقب بوده و از بروز حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbswba.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما