سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 45805
منبع : شمانیوز

نقش امیر فرشاد ابراهیمی در فرار شریک فریدون!

قم نيوز : قم نیوز: امیر فرشاد ابراهیمی عامل اصلی پرونده موسوم به نوارسازان در سال 1379 است که پس ا زمدتی از ایران به خارج از کشور گریخت.
نقش امیر فرشاد ابراهیمی در فرار شریک فریدون!
به گزارش قم نیوز، امیر فرشاد ابراهیمی عامل اصلی پرونده موسوم به نوارسازان در سال 1379 است که پس ا زمدتی از ایران به خارج از کشور گریخت. وی در خارج از کشور مدتی بعنوان نماینده شبکهZDF آلمان در #تل_آویو مشغول فعالیت بود و به راحتی در اسرائیل تردد می کرد.

امیر فرشاد ابراهیمی همانند بنی صدر در خارج از کشور بعنوان فردی که با دریافت وجهی علیه ایران در دادگاه های بین المللی شهادت میدهد شناخته شده است.وی در زمان رسیدگی به پرونده ترور رفیق حریری قرار بود با دریافتی وجهی به همراه یک ایرانی دیگر بعنوان شاهد در دادگاه علیه ایران شهادت بدهد.

در موضوع شریک فریدون مالامیری نیز به پیشنهاد امیر فرشاد ابراهیمی که از دوستان قدیمی نامبرده است قرار می شود که مالامیری در ترکیه با هماهنگی امیرفرشاد ابراهیمی به UN مراجعه کند و اعلام کند که سپاه پاسداران به دنبال اوست و امنیت جانی ندارد. پس از این ماجرا مالامیری پناهندگی گرفته و حکم نعقیب پلیس بین الملل نیز خودبخود ملغی گردیده است.

پس از پناهندگی ،مالامیری به پاس کمک های فراوان و راهنمایی های امیرفرشاد ابراهیمی مبلغ زیادی پول به امیرفرشاد ابراهیمی پرداخت می کند!


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbswba.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما