جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39875
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بسيج تمام امكانات شهرداري قم در راهپيمايي روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: سيد محسن مير هادي مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از بسيج كليه امكانات و نيروهاي شهرداري براي باشكوه تر برگزار شدن مراسم راهپيپمايي روز قدس امسال خبر داد.
بسيج تمام امكانات شهرداري قم در راهپيمايي روز قدس
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي برگزاري باشكوه مراسم روز جهاني قدس در قم، ‌اظهار كرد: در راستاي ارتقاء كمي و كيفي خدمات با محوريت حوزه خدمات شهري و با همكاري مناطق مختلف شهر نسبت به آماده‌سازي هسته مركزي شهر، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسيرهاي منتهي به محل برگزاري مراسم روز قدس اقدامات لازم انجام شد.

وي با اشاره به تنظيف و پاك‌سازي مسير و محل برگزاري مراسم روز قدس، تصريح كرد: قبل از آغاز مراسم روز جهاني قدس با استفاده از ماشين آلات مكانيزه و نيروهاي خدمات شهري اقدام به تنظيف و شست‌‌و‌شوي معابر و مسيرهاي منتهي به مصلي قدس شد.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم مناسب سازي فضاي شهري با نصب بنر در شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: آذين بندي و فضاسازي مسير راهپيمايي، آماده سازي جايگاه و سيستم صوت مراسم راهپيمايي از ديگر اقدامات شهرداري وي‍ژه مراسم روز قدس بود.

وي با اشاره به آماده‌سازي محيط پيرامون مساجد و مسيرهاي ۱۰ گانه راهپيمايي روز جهاني قدس افزود:‌ جمع‌آوري و پاكسازي زباله و نخاله‌هاي شهر قبل از آغاز مراسم روز قدس در دستور كار مجموعه خدمات شهري بود.

ميرهادي با اشاره به ضرورت تامين ايمني و ارائه خدمات لازم در اين حوزه در مراسم روز جهاني قدس خاطرنشان كرد: در اين روز استقرار نيروهاي آتشنشاني و ماشين آلات براي تامين ايمني مسير راهپيمايي را در مقاطع مختلف داشتيم.

وي همكاري همه‌جانبه شهرداري با شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي براي آماده‌سازي فضاي شهري در روز جهاني قدس را يادآور شد و افزود: همچنين همكاري مناسبي با صدا و سيما براي تامين بالابر براي انعكاس مناسب مراسم روز قدس صورت گرفت.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با تاكيد بر ضرورت كنترل ناهنجاري‌هاي اجتماعي و جمع‌آوري متكديان گفت: با تامين گشت هاي وي‍ژه اين مهم در روز قدس شدت گرفت.

وي از نصب ۳۰۰ عدد بنر اطلاع‌رساني به مناسبت روز قدس در سطح شهر خبر داد و افزود: استقرار ۲۰ دستگاه سيستم آب پاش براي خنك كردن فضاي راهپيمايي از ديگر اقداماتي بود كه به مناسبت روز جهاني قدس انجام شد.

ميرهادي با اشاره به برگزار نماز جمعه در مصلي قدس تصريح كرد: پنج دستگاه تانكر آب براي وضوي نمازگزاران در اطراف مصلي مستقر شدند.
وي در پايان سخنان خود تصريح كرد: همچنين پس از پايان مراسم روز جهاني قدس به سرعت اقدام به تنظيف معابر و مسيرهاي راهپيمايي خواهد شد

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbswbf.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما