جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 35815
رییس انجمن سنگ قم تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت‌های مالیات بر ارزش افزوده برای حذف دلالان

قم نيوز : قم نگار: رئیس انجمن سنگ قم خواستار استفاده از ظرفیت‌های مالیات بر ارزش افزوده برای حذف دلالان در بازار شد.
لزوم استفاده از ظرفیت‌های مالیات بر ارزش افزوده برای حذف دلالان
به گزارش قم نگار، محمدتقی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی استان که با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور در تالار امام رضای فرمانداری قم برگزار شد گفت: دولت با توجه به مشکلات موجود باید تصمیم‌های انقلابی بگیرد.

وی با اشاره به مشکل آلودگی هوا در کشور گفت: آلودگی هوا یک مشکل ملی است که جان مردم را به خطر انداخته و بخش عمده‌اش به دلیل ماشین‌های غیراستاندارد است.

رئیس انجمن سنگ قم افزود: سال‌ها پیش در اروپا کارخانه‌های خودروسازی غیر استاندارد را تعطیل کرد اما ما پیوسته ظاهر خودروها را تغییر می‌دهیم بی‌آنکه میزان آلایندگی‌شان را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: موتور خودروهای ما ۴۰ سال پیش در ژاپن از رده خارج‌ شده‌اند اما در ایران همچنان از آن موتورها که مونتاژی از بی‌کیفیت‌ترین قطعات چینی است استفاده می‌کنیم.

ابراهیمی بیان کرد: واردات قطعه از چین قطعه‌سازان را بیچاره کرده و کسی از آن‌ها حمایت نمی‌کند.

وی با اشاره به واردات گرانیت ابراز کرد: خودمان بهترین و مقاوم‌ترین سنگ گرانیت‌ را داریم که صدها سال عمر می‌کند اما باز هم بی‌کیفیت‌ترین گرانیت‌ها را از چین وارد می‌کنیم.

رئیس انجمن سنگ قم مشکلات مدیریتی را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکل ما این است که مدیرانمان تخصص ندارند و نظارتی بر کارشان نیست.

وی با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت مالیات بر ارزش افزوده اظهار کرد: این مالیات در اروپا سبب حذف دلالان شد اما در ایران چنین اتفاقی رخ نداد چون کار علمی بر آن انجام نشده در حالی که در دانشگاه‌های دنیا آن را به عنوان یک علم پیشرفته مورد بحث قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbswbf.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما